Prawdziwą sztuką w biznesie jest umiejętność odróżnienia się w morzu konkurencji. Przeciętność to za mało, by przyciągnąć klientów i osiągnąć sukces. Dziś należy dobrze zastanowić się, w jaki sposób podkreślić wyjątkowość swojej działalności, a to z kolei wcale nie okazuje się być trudne do osiągnięcia. Uwagę klienta można przykuć już przy wejściu do budynku firmy, a dobre pierwsze wrażenie bardzo zapada w pamięć i wpływa na pozytywne postrzeganie firmy. Jednym ze sposobów na jego osiągnięcie jest mata wejściowa – można witać odwiedzających siedzibę przedsiębiorstwa wycieraczką spersonalizowaną z logo. Pochłanianie zabrudzeń i elegancki gadżet marketingowy w jednym to niebanalne połączenie.
Mata z logo elementem wizerunku marki
Mata wejściowa z logo będzie doskonałym elementem wspierającym wizerunek marki. Ma świetny wpływ na identyfikację wizualną – sprawia, że klient zapamiętuje logotyp i nazwę firmy. Takie rozwiązanie śmiało można zaliczyć do elementów wspierających wizerunek korporacyjny. Można ją nie tylko umieścić tuż przy wejściu, lecz także wykorzystać jako elementem marketingowy podczas targów biznesowych.
Elegancka mata z nadrukiem to sygnał dla klienta informujący o profesjonalizmie firmy, wysokiej jakości działań, a także wskazujący na dbałość o każdy detal. Podjęcie takich starań zawsze jest zauważone i docenione przez konsumentów, którzy zdecydowanie chętniej obdarzą zaufaniem firmy, które stawiają na estetykę i unikalność. Umieszczenie reklamy na podłodze to rzadkość – stanowi ona niewykorzystaną przestrzeń reklamową, którą warto zaaranżować. Spośród dostępnych sposobów najlepiej warto wybrać maty, ponieważ naklejki bardzo szybko się niszczą, a ułożenie wzoru z kafelków jest bardzo kosztowne.
Nic nie przyciąga klientów tak jak poczucie, że mają do czynienia z prawdziwymi pasjonatami i perfekcjonistami! Prócz logo i nazwy firmy na wycieraczce można umieścić ciekawy slogan, wybrać indywidualną bogatą kolorystykę, a także zdecydować się na nietypowy kształt maty, tworząc w ten sposób interesujący projekt skrojony na miarę potrzeb danej firmy. Maty z nadrukiem można wykorzystywać również jako znaki informacyjne – np. umieszczając na nich strzałki ułatwiające poruszanie się w dużych sklepach czy firmach lub opisy danych pomieszczeń.
Co jeszcze zyskujemy dzięki macie?
Mata z logo firmy poprawia wizerunek firmy również poprzez ogromny wpływ na zachowanie czystości. Wycieraczka nie tylko będzie estetycznym i ciekawym gadżetem, lecz także zatrzyma aż 80% brudu znajdującego się na powierzchni obuwia. Podłogi pozostają więc zdecydowanie czystsze, a biuro czy sklep prezentuje się schludnie i nie zniechęca klientów. Mata pozwala również na zwiększenie bezpieczeństwa – zalegające mokre zabrudzenia mogą być przyczyną poślizgnięć i wypadków.
Zakup maty spersonalizowanej to połączenie aż dwóch ważnych aspektów, które są nieodłącznym elementem każdej działalności – utrzymania czystości i reklamy.