Zrobiłeś dobre zdjęcia swojego samochodu, który wystawiasz na sprzedaż w popularnym portalu ogłoszeniowym, ale masz problemy z odpowiednim wypozycjonowaniem tej reklamy i dojściem do Klienta docelowego? Zobacz co zrobić, by Twoja reklama przyciągała lub jak szybko sprzedać samochód bez konieczności publikowania ogłoszeń.
Po zebraniu wszystkich informacji potrzebnych do utworzenia reklamy możesz dowiedzieć się, jak wyróżnić swoją reklamę z tłumu i zachęcić potencjalnych kupujących do przyjścia na jazdę próbną.
Wybór reklamy
Pierwszą decyzją, jaką musisz podjąć, jest wybór pakietu reklam. Twoje wybory różnią się w zależności od konkretnego portalu ogłoszeniowego, ale jednym z najważniejszych czynników decydujących jest czas wyświetlania reklamy.
Jeśli jesteś gotów zapłacić więcej za reklamę pojazdu lub obawiasz się, że Twój samochód nie będzie cieszył się dużym zainteresowaniem, możesz wybrać reklamę „Prowadź aż do sprzedaży”, która zapewni, że nie będziesz musiał kupować nowej emisji, jeśli Twój samochód nie sprzeda się od razu. Z drugiej strony, jeśli oczekujesz średniej ceny za swój samochód i masz pewność szybkiej sprzedaży, możesz rozważyć wyświetlanie reklamy przez krótszy czas.
Upewnij się, że zapoznałeś się również ze szczegółami tego, co zawiera Twój pakiet reklam. Reklamy o wyższej cenie zwykle zawierają dodatkowe funkcje, które pomagają wyróżnić Twoją reklamę, a także dodatkowy czas wyświetlania.
Pamiętaj, że możesz również sprzedać samochód szybko, korzystając z renomowanego skupu samochodów.
Szczegóły Twojej reklamy
Wystarczy podać rok, markę, model, przebieg, cenę i styl nadwozia samochodu, które zazwyczaj wybierasz z rozwijanej listy.
Jeśli masz kilka dodatkowych minut, zdecydowanie zalecamy wprowadzenie jak największej ilości informacji o swoim samochodzie. Poświęcenie 20 minut na utworzenie lepszej reklamy często oznacza, że później nie będziesz musiał odpowiadać na tak wiele pytań, bo zawrzesz je w samej ofercie.
Dobrze jest również wspomnieć o wszelkich dodatkach do wyposażenia samochodu, które uwzględnił producent. Z pewnością taki dodatek może podbić cenę auta i przyspieszyć jego sprzedać.
Podanie większej ilości szczegółów dotyczących Twojego samochodu może również dać Ci bardziej kwalifikowane leady. Twój samochód będzie miał większą szansę na dopasowanie do wyszukiwań kupującego. Koniecznie sprawdź wszystkie funkcje swojego samochodu.
Po utworzeniu reklamy zawsze możesz wrócić później, aby ją edytować. Inna sprawa, kiedy skorzystasz z usługi skupu samochodowego. W tym momencie oględziny odbędą się tylko raz i to pierwsze wrażenie będzie tym ostatnim, który wpłynie ostatecznie na cenę auta.
Co z samochodem uszkodzonym?
Uszkodzony, skorodowany czy nawet rozbity pojazd nie jest marzeniem żadnego z kupujących. W takiej sytuacji dobrze skorzystać z firm, które skupują tego typu pojazdy za gotówkę. Złomowanie aut Warszawa to jedno z takich przedsiębiorstw, do którego warto zwrócić się w przypadku posiadania takiego samochodu.
Zdjęcia
Reklamy ze zdjęciami zwykle uzyskują dwukrotnie większą reakcję niż reklamy bez. Zdjęcia wnętrza i nadwozia pomagają kupującym zapoznać się z samochodem i nawiązać z nim więź. Możesz dodać jedno zdjęcie lub nawet kilkadziesiąt, które mogą przyciągnąć potencjalnego kupującego.
Pamiętaj, aby publikować wysokiej jakości zdjęcia. Nie denerwuj kupujących zdjęciami, które są niewyraźne lub pozbawione szczegółów.