Rynek hotelarski rokrocznie coraz intensywniej inwestuje w nowoczesne technologie. Zarówno największe sieci hotelarskie, jak i luksusowe resorty oraz kurorty coraz dynamiczniej wdrażają systemy i technologie pozwalające na kompleksową obsługę hotelu, planowanie strategii marketingowych, optymalizowanie procesów, czy redukowanie ponoszonych kosztów.
W dobie sprawnego rozwijania i usprawniania systemów hotelowych nie mogło zabraknąć również aplikacji, które skutecznie umilają gościom czas spędzony w obiekcie oraz pozwalają na wielopoziomowe nadzorowanie i zarządzanie swoim pobytem. W ten sposób sieci hotelowe budują zadowolenie, zaufanie i lojalność swoich klientów, dbając o to, by ich pobyt był możliwie jak najbardziej komfortowy. Jednym z takich rozwiązań jest coraz popularniejsza, wdrażana w kurortach na całym świecie, aplikacja iLumio Mobile Concierge. Czym jest ta apka i co oferuje gościom hotelowym?
Aplikacja iLumio Mobile Concierge – jeden system do wszystkiego
Obiekty hotelowe cenią sobie ułatwienia oferowane przez aplikację iLumio
Aplikacja iLumio Mobile Concierge to zaawansowany system dedykowany zarówno gościom hotelowym, jak i obiektom, które z poziomu aplikacji mogą sterować procesami hotelowymi oraz dbać o zachowanie możliwie jak największego bezpieczeństwa gości hotelowych, współpracowników i obiektu.
Aplikacja pozwala na sprawny kontakt z gośćmi, nadzorowanie oraz zarządzanie ich pobytem. Poza tym z poziomu aplikacji iLumio możliwe jest automatyczne naliczanie opłat dodatkowych za pobyt, rozliczanie się z gośćmi i wspieranie ich na każdym etapie pobytu. Dzięki integracji wielu funkcjonalności w jednym systemie tworzonym przez aplikację iLumio Mobile Concierge z powodzeniem wdrażana jest w największych sieciach hoteli i resortów na całym świecie.
Kompleksowe zarządzanie pobytem w hotelu z poziomu smartfona? Brzmi nieźle
Goście hotelowi – a zwłaszcza klienci biznesowi mogą cieszyć się zaawansowanymi funkcjonalnościami, jakie oferuje oprogramowanie. Aplikacja iLumio Mobile Concierge stawia na wysoki poziom indywidualizmu, oferując ustawianie i zarządzanie profilem oraz preferencjami dotyczącymi usług dostępnych w hotelu. Za pomocą aplikacji możliwe jest zamawianie szlafroków, sterowanie temperaturą w pokoju, czy dopasowywanie innych preferencji. Goście hotelowi mogą w sposób mobilny dokonać zameldowania i wymeldowania, a także stworzyć ze swojego smartfona cyfrowy klucz do swojego apartamentu.
Aplikacja umożliwia również dokonywanie rezerwacji usług dostępnych w hotelu, przedłużanie pobytu lub podnoszenie standardu pokoju, dokonywanie zakupów online w przyhotelowych sklepach oraz zarządzanie płatnościami. Dodatkowo twórcy aplikacji umieścili w niej sekcję dotyczącą planowania wydarzeń, przeglądania rekomendacji atrakcji przygotowywanych przez hotel, czy wskazówek dotyczących pobytu w hotelu. Poza tym z poziomu iLumio Mobile Concierge goście hotelowi mogą korzystać z mapy obiektu, stron informacyjnych oraz komunikować się z personelem hotelu.
Tak zaawansowane funkcjonalności iLumio Mobile Concierge sprawiają, że aplikacja doskonale wpasowuje się w potrzeby zarówno wymagających gości indywidualnych, jak i biznesowych klientów luksusowych hoteli i resortów.