Home Porady Zwiększ swój ciężar w czasie treningu i uzyskuj lepsze efekty dzięki kamizelkom obciążeniowym

Zwiększ swój ciężar w czasie treningu i uzyskuj lepsze efekty dzięki kamizelkom obciążeniowym

Cenisz sobie efekty treningu na własnej masie, ale zauważasz stagnację i spowolnienie postępu? Rozwiązaniem Twojego problemu jest zwiększenie intensywności ćwiczeń poprzez… dodanie sobie kilogramów. Pomogą Ci w tym kamizelki obciążeniowe i obciążniki na nogi ręce, dzięki którym Twoje mięśnie będą musiały wykonać większy wysiłek. Przekonaj się, w jaki sposób te akcesoria pozwolą Ci poprawić skuteczność treningu.

Co zyskasz, zwiększając obciążenie swojego ciała w czasie ćwiczeń?

Kiedy pracujesz na to, aby zbudować swoją formę, tj. siłę i wytrzymałość mięśni, a także szybkość, dynamikę, mobilność i wydolność, musisz dbać o to, aby suma pracy, jaką wykonujesz, pozwalała czynić postępy. Na pracę tę składają się ciężar i liczba powtórzeń. Zwiększenie tych składowych będzie dla Twoich mięśni sygnałem do wzmożonej pracy. W jaki sposób kamizelki i pasy obciążeniowe oraz obciążniki na ręce i nogi wpłyną na Twój trening?

  • Musisz włożyć w trening większy wysiłek, przez co jego intensywność wzrasta.
  • Wskutek tego szybciej zauważysz efekty treningu, takie jak np. zwiększenie siły, wytrzymałości czy przyrost masy mięśniowej.
  • Spalanie tkanki mięśniowej przyspieszy, dzięki czemu poprawisz sylwetkę i pozytywnie wpłyniesz na swoje zdrowie.
  • Szybciej zauważalne efekty to większa motywacja do treningu.

Te akcesoria pomogą Ci zwiększyć intensywność treningu

Jeśli chcesz przyspieszyć postępy treningowe poprzez dodanie sobie ciężaru, wyposaż się w kamizelkę obciążeniową, pas obciążeniowy i obciążniki na ręce i nogi.

Kamizelki obciążeniowe

Jest to sprzęt, który pozwala bardzo skutecznie zwiększyć swój ciężar, a co za tym idzie – efektywność treningu. W dodatku jest bardzo komfortowy i bezpieczny. Kamizelki obciążeniowe zakłada się na tors. W żaden sposób nie krępują one ruchów, dzięki czemu możesz je wykorzystać w różnorakich ćwiczeniach, np. we wzmacniających ćwiczeniach na własnej masie, podciąganiu, bieganiu czy jeździe na rowerze.

Pasy obciążeniowe

Podobnie jak kamizelki, one również pomagają zwiększyć efektywność treningu, z tą różnicą, że zakłada się je na pas. Pasy obciążeniowe także można bezpiecznie i komfortowo stosować w przy różnych rodzajach ćwiczeń. Ciekawą opcją są pasy z możliwością regulowania obciążenia. Nic nie stoi na przeszkodzie, by nosić je razem z kamizelką.

Obciążniki na ręce i nogi

Okazują się bardzo przydatne w ćwiczeniach angażujących przede wszystkim kończyny. Możesz stosować je między innymi przy plyometrii lub bieganiu. Jeśli szukasz jakościowych akcesoriów obciążających ciała w czasie ćwiczeń, odwiedź sklep DBX Bushido.

0 0 votes
Oceń wpis
Pokaż więcej
Subscribe
Powiadom o
guest
Ze względu na spam wyłączona została możliwość wstawiania linków w komentarzach. Komentarze zawierające odnośniki będą kasowane.
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments