Kategorie - Porady - Praca

Planujesz założenie sklepu internetowego? Sprawdź, dlaczego warto zainteresować się PrestaShop

PrestaShop to dobrze znany skrypt, chętnie wykorzystywany przez tysiące polskich przedsiębiorców prowadzących swoje sklepy internetowe. Mnogość dostępnych opcji, a przy tym duża przejrzystość obsługi, możliwość rozszerzania sklepu o kolejne moduły wraz z rozwojem marki – to zaledwie kilka najważniejszych aspektów, dla których PrestaShop zyskała dużą popularność. Dlaczego warto zainteresować się tym rozwiązaniem dla e-commerce?

Przejrzysta i prosta struktura koszyka – ułatwienie dla klientów w finalizacji zakupów

Pięć prostych kroków przeprowadza klienta przez proces składania zamówienia niemal za rękę. W ten sposób sprzedający ma pewność, że klient nie zrezygnował z zakupu tylko dlatego, że finalizacja zamówienia dostarczyła mu na którymś z etapów trudności nie do przejścia. Im prostszy sposób zamówienia, tym lepiej z perspektywy klienta, ale też sprzedającego. W PrestaShop proces składania zamówienia składa się z następujących etapów: podsumowanie, logowanie, adres, wysyłka, płatność.

Dlaczego warto zainwestować we własny sklep zamiast skorzystać z gotowych portali aukcyjnych?

Portale aukcyjne mają tę zaletę, że są rozpoznawalne i gromadzą wokół siebie miliony klientów. Z perspektywy sprzedawcy nie są jednak najbardziej optymalną platformą sprzedaży. W tego typu miejscach bowiem konkurencja walczy wyłącznie ceną. Niski koszt zakupu to niska marża dla sprzedającego, a to – w dłuższej perspektywie – wykańcza biznes, nie dając mu się rozwijać i rosnąć. Często sprzedający oferują produkt, którego wysoka jakość i koszt wyprodukowania nie pozwalają obniżyć ceny do skrajnego pułapu. W takich sytuacjach zdecydowanie lepiej stworzyć sobie własne miejsce w sieci, dzięki któremu będziemy mogli sprzedać swoje produkty. Wśród korzyści, jakie daje własny sklep internetowy, a którego nie zapewni żaden, nawet najlepiej działający portal aukcyjny, warto wymienić między innymi:

  • niezależność – mając własny sklep internetowy, sami ustalamy zasady gry; sprzedajemy po takich cenach, po jakich uznajemy za stosowne; choć wciąż poruszamy się w określonym kontekście sprzedażowym i znamy średnią cen na rynku, możemy zaprezentować się z różnych stron, a nie tylko walczyć niską ceną;
  • spersonalizowany wygląd sklepu – po wprowadzeniu jednolitych kart produktu na Allegro, poszczególne oferty sprzedających stały się niemal identyczne i trudne do odróżnienia; własny sklep oparty na skrypcie PrestaShop zachowuje pełnię funkcjonalności przy możliwości dostosowania wyglądu do branży i charakteru własnej działalności.

Dodatkowe moduły PrestaShop można kupić pod adresem https://x13.pl/.



    Data: 2018-11-26
Najnowsze artykuły:



Komentarze nie są moderowane - widzisz treści niezgodne z prawem lub nieobyczajne zgłoś ten fakt administracji serwisu.
Polecamy produkty

Polecamy strony: Okiem Blondynki | Hapi Hapi | Myśli Potarganej | Old Timers Garage | Psychostrefa |