Informacje - Porady

Jakie imprezy Polacy organizują w hotelach?

Trend organizowania różnorakich imprez i uroczystości w hotelach to dość świeża sprawa na polskim gruncie. Dotychczas, mając na względzie szlachecką i chłopską tradycję polską, wszelkiego rodzaju wydarzenia rodzinne organizowano w domach, samodzielnie przygotowując potrawy oraz powitanie dla Gości. Co się zmieniło? I w jakich kwestiach polegamy na hotelach?

Nie da się ukryć, że Polacy coraz częściej bywają w różnych miejscach. Przestaliśmy zamykać się na miasto i jego uroki. Kwestia „zamykania się” na inne możliwości została również zażegnana w przypadku braku zaufania do hoteli, które do niedawna skupiały się wyłącznie na oferowaniu noclegów i – ewentualnie śniadań czy kolacji dla swoich Gości.

Dziś już ufamy dobrym miejscom i chętnie korzystamy z ich propozycji eventowych. A jest ich naprawdę sporo. Jakie więc imprezy my – Polacy – organizujemy w hotelach? I dlaczego decydujemy się właśnie na nie?

Wesela – uroczystość połączona z noclegami dla Gości

Bardzo często na wesela zaprasza się całą rodzinę – nawet tę z odległych stron Polski czy nawet świata. Niestety państwo młodzi nie dysponują tak dużą ilością miejsca, żeby móc „przygarnąć” na klika dni zaproszonych Gości i zagwarantować im nocleg. Dlatego właśnie hotele zyskują ogromną przewagę nad oddzielnymi, samoistniejącymi salami weselnymi i bankietowymi, które zazwyczaj nie posiadają pokoi dla Gości.

Połączenie sali wraz z hotelem to już bardzo częsta praktyka na rynku hotelarskim. I coraz więcej Polaków decyduje się na zorganizowanie swojego wesela w tego typie obiekcie.

12310657_963595343706450_8102999786868752760_n.jpg

Szukasz komfortowego noclegu dla swoich gości? Sprawdź w Hotel Hanza Gdańsk.

Chrzciny, komunie, urodziny – komfortowo i profesjonalnie

Coraz częściej w hotelach organizujemy również uroczystości rodzinne, które dotyczą naszych dzieci. Wszystko to za sprawą aktywnie działających restauracji i cateringu przy hotelach, które w ogromnym stopniu wyręczą rodziców w organizacji całego wydarzenia. Dodatkowym atutem takiego rozwiązania jest możliwość ustalenia dogodnego dla nas menu, które szefowie kuchni oraz menadżerowie stworzą w najwyższej jakości. Bardzo rzadko zdarza się bowiem, żeby jedzenie oferowane przez przyhotelowe restauracje było niesmaczne.

Warto pamiętać, że podczas komunii czy uroczystości poświęconej chrztowi będziemy całkowicie wolni od obowiązków, mogąc tym samym poświęcić czas naszym Gościom. Nie będziemy musieli martwić się o obsługę przybyłych, ani dostępność napojów czy przekąsek.

Imprezy biznesowe – nowe modele networkingu

Hotele z działającymi przy nich salami konferencyjnymi pozwoliły na stworzenie zupełnie nowego modelu biznesowego networkingu w Polsce. Dzięki licznym ofertom dedykowanym wydarzeniom firmowym (takim jak konferencje, bankiety, ale również urodziny firmy czy imprezy integracyjne) możemy zacząć mówić o turystyce biznesowej w Polsce.

Konferencje dotyczą przeróżnych dziedzin – od biznesu, poprzez naukę, aż po sztukę. Głównym wyznacznikiem udanego eventu jest stopień organizacji hotelu, wyposażenie jego sal konferencyjnych oraz ich pojemność, a także jakość ofert oraz pełnionych usług.

Hotele w Gdańsku dysponują wyjątkowymi salami przeznaczonymi pod organizację spotkań biznesowych. Źródło: https://hotelhanza.pl/



    Data: 2018-05-24
Najnowsze artykuły:



Komentarze nie są moderowane - widzisz treści niezgodne z prawem lub nieobyczajne zgłoś ten fakt administracji serwisu.
Polecamy produkty

Polecamy strony: Spice Things Up | Kosą po patelni | Myśli Potarganej | Hapi Hapi | Kolorowa Ryba |