Informacje - Odchudzanie

Nie tylko dieta czyni szczęśliwego człowieka

Era szczupłych pań i wysportowanych mężczyzn przeminęła. Jedna wszyscy chcemy wracać do sylwetki sprzed lat i czuć się zdrowo. Różnego rodzaju diety i plany treningowe atakują nas z ekranu telewizora i kolorowych gazet. Jednak jaki jest przepis na wspaniałe samopoczucie?

Dieta to styl życia.
Często wydaje nam się, że dieta może trwać dwa tygodnie i pozostawić po sobie rezultaty w postaci wspaniałej sylwetki, dobrego samopoczucia i straconych kilogramów. O ile restrykcyjna dieta pozwoli nam na szybkie zrzucenie nadmiaru brzuszka, o tyle zmiana stylu odżywiania może na lata odmienić nasze samopoczucie.

Musimy pamiętać, że organizm szybko przyzwyczaja się do zmiany stylu odżywiania, aktywności fizycznej i stylu życia. Jeśli zatem, po wyczerpującej diecie i wykonaniu pełnego planu ćwiczeń na płaski brzuch wrócimy do dawnych przyzwyczajeń (zaczniemy się objadać wieczorami i porzucimy ruch na świeżym powietrzu), możemy być pewni, że nasza sylwetka wróci do fatalnego stanu sprzed diety.

Ćwiczenia i ruch to podstawa!
Niektórzy dietetycy i tzw. guru odchudzania polecają nam różnego rodzaju ćwiczenia mające odmienić naszą sylwetkę. Szczególny nacisk kładzie się zazwyczaj na brzuch, który większści z nas przeszkadza. Popularnym ćwiczeniem brzucha jest tzw. 6 Weidera. Jest to wyczerpujące ćwiczenie, mające na celu rzeźbienie mięśni naszego brzucha. Jest to ćwiczenie niezwykle trudne i dające rezultaty tylko u osób, których sylwetka jest już w miarę szczupła.

Najpierw aeroby.
Pierwszą formą wysiłką, mającą nas doprowadzić do szczupłej sylwetki sprzed lat niech będą ćwiczenia aerobowe. Są to wszelkiego rodzaju ćwiczenia, które podniosą nasze tętno i spowodują, że serce zacznie wykonywać wzmożony wysiłek. To właśnie wtedy nasz organizm spala tkankę tłuszczową.

Najskuteczniejszymi ćwiczeniami aerobowymi mogą być:
1. Bieganie
2. Marsze i spacery
3. Sporty zespołowe
4. Ćwiczenia w domu

Zanim podejmiemy się jakichkolwiek ćwiczeń mięśni brzucha, powinniśmy zadbać o wysiłek fizyczny i dobrą dietę, która ograniczy spożywanie tłuszczów i słodyczy. Po kilku tygodniach możemy do diety i spacerów dołożyć zaawansowane ćwiczenia brzucha.

---
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

    Data: 2010-11-18


Komentarze nie są moderowane - widzisz treści niezgodne z prawem lub nieobyczajne zgłoś ten fakt administracji serwisu.

Najnowsze informacje

Chwilówka na zakup smartfona – jak wybrać tę najlepszą?
Wiele osób nie wyobraża sobie życia bez nowoczesnego telefonu, który, dzięki dużej ilości aplikacji, może z powodzeniem zastąpić komputer. Z badania przeprowadzonego przez Zenith („Mobile Advertising Forecasts 2017”) wynika, że w 2017 roku 64% dorosłych Polaków posiadało własny smartfon, a liczba ta stale rośnie. Awaria telefonu lub jego uszkodzenie oznacza w dzisiejszym świecie niemałą tragedię. Co zrobić, gdy brakuje pieniędzy na zakup nowego aparatu? Można skorzystać z chwilówki, by nabyć smartfon i odzyskać kontakt ze światem. więcej »
Moskitiera - hit czy kit?
Wiosna, lato... - piękne pory roku, dzień jest wtedy dłuższy, a wieczory przy otwartym oknie przyjemne. Jednak całą cudowną atmosferę często zakłócają nam małe, nieraz złośliwe stworzenia - muchy, ćmy lub komary. Jak temu zaradzić? więcej »
Raty czy gotówka? Zobacz, co opłaca się w Twojej sytuacji?
Często, przed zakupem, np. samochodu zastanawiamy się, czy lepiej kupić go za gotówkę, czy wziąć na raty. Obecnie na rynku istnieje wiele firm, które posiadają ofertę rat oprocentowanych na 0%. Na co warto zwrócić uwagę przy podejmowaniu takiego wyboru? Co opłaca nam się bardziej? więcej »

Polecamy produkty

Polecamy strony: ArtMe Ręcznie robiona biżuteria | Kolorowa Ryba | Myśli Potarganej | Medycyna estetyczna | Opycha.pl |