Wyszukiwarka Google od wielu lat jest wymieniana jako jedno z najważniejszych źródeł ruchu w e-commerce, który nie tylko napędza statystyki, ale przede wszystkim konwertuje. Co musisz wiedzieć, zanim rozpoczniesz swoją przygodę z pozycjonowaniem w Google?
Inwestycja w SEO jest gwarancją wzrostu widoczności witryny w wynikach wyszukiwania Google. Dlaczego to takie ważne? Pożądana, wysoka pozycja w wyszukiwarce jest odpowiedzialna za zwiększenie ruchu na stronie, a co za tym idzie - pozyskanie wartościowych leadów.
Zakres prac SEO powinien być ściśle dopasowany do specyfiki twojego biznesu. W zależności od tego, na jaką skalę działa firma wyróżniamy m.in.:
Wybór odpowiedniego rodzaju pozycjonowania jest tylko jednym z kroków, które należy podjąć przez rozpoczęciem procesu optymalizacji strony.
Wstępne działania takie jak kompleksowy audyt SEO pozwolą przygotować strategię i wskazać niezbędne aktywności do zwiększenia widoczności strony www. Audyt weźmie pod lupę budowę i zawartość witryny, a w szczególności poprawność kodu źródłowego, opublikowanych treści czy linkowania. Identyfikacja ewentualnych błędów i propozycja działań zaradczych jest kluczowym czynnikiem, który może przesądzić o poprawnym zoptymalizowaniu strony.
Profesjonalny audyt strony pozwoli nie tylko wykazać słabe i mocne punkty witryny, ale także zweryfikować wyniki pracy agencji, która do tej pory zajmowała się SEO. Jest to szczególnie istotne, jeśli dotychczasowe działania w obrębie pozycjonowania w Google nie były efektywne.
Działania SEO obejmują szeroki zakres usług: operacje na kodzie, content marketing (optymalizację treści), a także link building i rozbudowę zaplecza SEO. Nie opierają się one wyłącznie na pracy w obrębie strony www, ale niejednokrotnie wychodzą także poza serwer firmy. Przykładem takich praktyk jest linkowanie zewnętrzne (tzw. link building), które wpływa na widoczność firmy poprzez pozyskiwanie linków w katalogach, na blogach czy popularnych, wysoko jakościowych serwisach typu oficjalny portal miasta Poznań.
Przygotowanie witryny, która będzie przyjazna zarówno dla użytkowników, jak i dla robotów Google jest czasochłonnym i wymagającym zajęciem, które najlepiej oddać w zaufane ręce. Agencje, które obiecują rewelacyjne wyniki w krótkim czasie często opierają swoje działania na nieuczciwych i zakazanych praktykach, co grozi nałożeniem filtra i utratą widoczności w Google.
Kompleksowe usługi z zakresu SEO, zwłaszcza na pierwszy rzut oka, mogą wydać się drogim rozwiązaniem. Wbrew pozorom, pozycjonowanie - jako długofalowa strategia - jest efektywnym, a przy tym jednym z najtańszych sposobów na zdobycie nowych klientów. Widoczna, dobrze zoptymalizowana witryna doskonale spełni swoje cele, m.in. przyczyni się do kilkukrotnego wzrostu sprzedaży i spadku kosztu pozyskania klienta.
Właścicielem sklepu i marki TwojeCentrum.pl jest firma PREZO Michał Loba / Based on osCommerce and OS-Template
Copyright 2003-2018 TwojeCentrum.pl