Informacje - Porady

Czy kalendarze reklamowe są jeszcze komukolwiek potrzebne?

Znajdujemy się w czasach bardzo intensywnego rozwoju nowych technologii. Codziennie słyszymy o przełomowych rozwiązaniach usprawniających życie setek tysięcy osób. Czy w erze postępującej mobilności w pracy, tradycyjne rozwiązania takie jak papierowe kalendarze reklamowe mogą być jeszcze atrakcyjne?

Trzy klucze do utrzymania konkurencyjności na rynku pracy to zawsze: bezbłędna organizacja, unikalność oraz trafny marketing. Jak je zdobyć? Czy droga do drzwi sukcesu wiedzie przez nowe technologie? Internetowe media społecznościowe czy smartfony umożliwiają m.in docieranie do nowych klientów oraz sprawną komunikację. Czy jest jeszcze miejsce dla klasycznych rozwiązań takich jak kalendarze reklamowe? Pamiętajmy, że tradycyjny nie oznacza starodawny. Klasyczne garnitury czy kultowe modele aut wciąż nie wychodzą z mody. Jaka ścieżka prowadzi zatem do trzech kluczy od wrót sukcesu?

1. Jak mieć wszystko czarno na białym?

Zacznijmy od organizerów papierowych. Kalendarze reklamowe sprawdzają się zawsze jeśli mamy mało czasu na przedstawienie najważniejszych informacji. Jeden marker oraz kalendarium wystarczą aby w pośpiechu wyznaczyć deadline'y dla całego biura. Kalendarze ścienne w pomieszczeniach organizują pracę dla wielu pracowników jednocześnie, przez co pomagają utrzymać dyscyplinę i klarownie ustalić obowiązki.

Jak z kolei korzystać ze sprzętu elektronicznego aby informacje były zawsze przejrzyste? Przyjrzyjmy się laptopom, w które wyposażone są niemalże wszystkie biura. Jak wiemy, pozwalają one na szybkie tworzenie długich notatek. Warto jednak zapoznać się z wynikami badań prezentowanymi przez Harvard Business Review. Okazuje się, że informacje zapisywane drogą elektroniczną są gorzej przyswajane przez mózg. Obcowanie z papierem często przeciwdziała bezmyślnemu przepisywaniu. Pisanie ręczne jest wolniejsze, jednak usprawnia myślenie -  potwierdza prof. Virginia Berninger z University of Washington. Zatem aby informacje prezentowały się klarownie, należy połączyć korzystanie ze sprzętu elektronicznego, z użyciem długopisu i papieru.

2. Jak być naprawdę wyjątkowym w dzisiejszych czasach?

W erze pogoni za nowinkami technicznymi, pewną unikalność zapewnia obecnie powrót do korzeni. Skórzana okładka z logiem firmy w rękach prezesa wciąż prezentuje się lepiej na spotkaniach biznesowych niż telefon. Starannie wykonane kalendarze na zamówienie są jak zegarki. Skoro każdy telefon podaje godzinę, to czemu wciąż nosi się ja na ręce? Ponieważ przyciągają spojrzenie. Każdy jest precyzyjnie wykonany, przez co także wyjątkowy.

Czy nowe technologie także zapewniają wyjątkowość w businessie? Naturalnie, jednak w sferze medialnej trzeba się obecnie naprawdę postarać. Stronę internetową posiada dzisiaj każda firma, zatem witryna musi wyraźnie się odróżniać. W dzisiejszych czasach elementy najciekawszych portali są interaktywne, a poruszanie się po menu witryn często przybiera formę gier oraz zagadek. Oczywiście, internet i klasyczne kalendarze firmowe nie powinny się wykluczać. Dzisiaj wyjątkowy wizerunek powinno budować się jednocześnie w sieci, jak i na spotkaniach przeprowadzanych osobiście.

3. Czy w marketingu nie lepiej zdać się na telefon ?

Nowe technologie bywają dla businessu wręcz zbawienne. Przy użyciu poręcznego smartfona, zyskujemy dostęp do wszystkich mediów społecznościowych w jednym miejscu. Swobodna i płynna koordynacja działań marketingowych na różnych platformach nigdy w historii nie była ta prosta. Równoczesne zamieszczanie materiałów reklamowych na różnych mediach pozwala na dotarcie z ofertą promocji do ogromnej liczby nowych klientów jednocześnie.

Tradycyjne rozwiązania jednak i w tym punkcie mają wiele do zaoferowania. Kalendarze firmowe posiadają dużo przestrzeni na treści reklamowe oraz hasła marketingowe. Marketing stosuje się w postaci wklejek, grawerowanego loga oraz personalizowanych grafik. Oryginalne terminarze w formie praktycznych gadżetów mogą także dodatkowo promować adres strony internetowej, lub profil na mediach społecznościowych. Czy zatem faktycznie lepiej zdać się wyłącznie na telefon? Smartfon jest dzisiaj naprawdę pomocny, jednak nie trzeba polegać wyłącznie na telefonie. Nie jest on przecież rozwiązaniem idealnym: utrudnia tworzenie dłuższych notatek, rozładowuje się oraz łatwo ulega uszkodzeniu.

Ścieżka do sukcesu wiedzie przez złoty środek

Jak zatem osiąga się najlepsze wyniki? Najpewniejszym rozwiązaniem jest połączenie tradycji z innowacyjnością. Badania potwierdzają, że korzystanie z wielu metod jednocześnie okazuje się najwydatniejsze. Laptopy, telefony ale także kalendarze na zamówienie - wszystkie rozwiązania będą w businessie pomocne. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tradycyjnych sposobach organizacji pracy, wejdź na stronę KalendarzeFirmowe24.pl



    Data: 2018-06-18
Najnowsze artykuły:



Komentarze nie są moderowane - widzisz treści niezgodne z prawem lub nieobyczajne zgłoś ten fakt administracji serwisu.
Polecamy produkty

Polecamy strony: Opycha.pl | MiniMili.pl | ACT-Natural | Życie jak bajka | Hapi Hapi |