Informacje - Porady

Na czym polega remarketing?

Marketing internetowy pozwala nam na uzyskanie bardzo dobrych rezultatów z wykorzystaniem pełnej gamy metod promocji. Jedną z nich jest remarketing. Na czym polega ta metoda reklamy i kiedy sprawdzi się najlepiej?

Według najprostszej definicji, remarketing to działania reklamowe skupione na tych internautach, którzy już raz odwiedzili daną stronę internetową lub skorzystali z aplikacji mobilnej.

 

Niezbędnym elementem prowadzenia kampanii remarketingowych są ciasteczka, czyli pliki cookies, które zbierają informacje o użytkowniku. Na ich podstawie można dotrzeć do tych osób, które już na danej stronie były. Wtedy możemy zaprezentować im reklamę ponownie, aby zachęcić do jej kolejnego odwiedzenia.

 

Kampanie remarketingowe realizowane są w dwóch modelach:

  • remarketing standardowy – pozwala na skierowanie reklamy do wszystkich użytkowników strony, w tym także do tych, którzy odwiedzili poszczególne kategorie albo wykonali określone działania
  • remarketing dynamiczny – to rozbudowana metoda, która polega na prezentowaniu spersonalizowanych informacji, na przykład treści i grafik produktów, które oglądał konkretny użytkownik, dlatego remarketing dynamiczny jest skuteczniejszy od standardowego

 

Działania remarketingowe realizowane są głównie w dwóch „ekosystemach” on-line, a mianowicie w wyszukiwarce Google i na współpracujących z nią stronach, a także w serwisie Facebook.

 

Kiedy warto zdecydować się na remarketing?

Przede wszystkim remarketing sprawdza się bardzo dobrze w przypadku sklepów internetowych. Jeśli potencjalny klient wszedł na stronę sklepu i zapoznał się z jego ofertą, ale nie skorzystał z niej, możemy zachęcić go do ponownych odwiedzin. Dzięki remarketingowi dynamicznemu możemy skierować użytkownika wprost na strony produktów, które przeglądał.

 

Także remarketing może być wykorzystywany przez firmy, które zajmują się sprzedażą usług on-line lub pozyskują w ten sposób klientów. Jest to zatem uniwersalna metoda promocji, która pozwala na ponowne przyciągnięcie na stronę użytkowników, którzy już raz ją odwiedzili, ale nie dokonali akcji – zakupu, rejestracji.



    Data: 2018-02-05


Komentarze nie są moderowane - widzisz treści niezgodne z prawem lub nieobyczajne zgłoś ten fakt administracji serwisu.

Najnowsze informacje

Jak kupować buty przez internet?
Zakupy internetowe stały się tak popularne, że przez sieć da się już kupić wszystko. Ubrania, jedzenie, elektronika… To już nikogo nie dziwi. Wiele osób jednak wciąż ma obawy co do kupowania przez internet butów. Czy rzeczywiście jest się czego obawiać? O czym pamiętać, decydując się na zakup obuwia w sklepie internetowym? więcej »
Jakie imprezy Polacy organizują w hotelach?
Trend organizowania różnorakich imprez i uroczystości w hotelach to dość świeża sprawa na polskim gruncie. Dotychczas, mając na względzie szlachecką i chłopską tradycję polską, wszelkiego rodzaju wydarzenia rodzinne organizowano w domach, samodzielnie przygotowując potrawy oraz powitanie dla Gości. Co się zmieniło? I w jakich kwestiach polegamy na hotelach? więcej »
Reumatyzm: jak można walczyć z tą chorobą?
Choroby o podłożu reumatycznym sprawiają wiele bólu, stanowią jednocześnie wielkie obciążenie dla naszej psychiki. Stopniowa utrata samodzielności i coraz większe problemy związane z wykonywaniem prostych czynności sprawiają, że reumatyzm może każdemu z nas poważnie utrudnić życie. więcej »

Polecamy produkty

Polecamy strony: Kolorowa Ryba | Okiem Blondynki | Sportera Fitness | Spice Things Up | Hapi Hapi |