DEMO Effective Launching rozpoczęła kampanię reklamową Immunalu – leku produkowanego przez firmę Lek Polska Sp. z o.o., którego stosowanie w okresie przeziębienia, grypy oraz kuracji antybiotykowej skraca czas choroby i wzmacnia organizm. Medium użytym w czasie trwania kampanii będzie prasa kobieca. Uzupełnieniem będą działania BTL-owe realizowane w aptekach: promocje z hostessami, materiały POS (ulotki, plakaty, jumbo-boxy) oraz informacje dla lekarzy (foldery, plakaty, periodyki). Kampania potrwa do końca bieżącego roku i ma za zadanie wzrost świadomości marki i zwiększenie sprzedaży leku.
Kampania jest skierowana do osób młodych i w średnim wieku, które mają dzieci i troszczą się o ich zdrowie. Główny przekaz kampanii – „Ja i dziecko zażywamy Immunal” – podkreśla, że Immunal jest lekiem, który może być zażywany zarówno przez dorosłych, jak i przez dzieci. Przyjęta strategia komunikacji wynika z przeprowadzonych przed kampanią badań, które pokazały, że troska o zdrowie własnych dzieci to jeden z podstawowych powodów, dla którego Polacy decydują się na zakup lekarstw.
Rozpoczęta kampania jest już trzecim projektem promującym Immunal, który został zrealizowany przez agencję DEMO na zlecenie Lek Polska. Inaczej niż w obecnej kampanii, wcześniejsze akcje obejmowały głównie działania public relations (advertoriale i happeningi). Oprócz Immunalu, DEMO opiekuje się również inną marką należącą do Lek Polska – Deprimem, który jest lekiem na poprawę nastroju.
Źródło – SerwisPrasowy.pl