Vision International People Group jest jedną z największych firm proponujących na rynku światowym towary o działaniu zdrowotnym. Od momentu powstania – 14 lipca 1996 roku – Kompania nieustannie kieruje siły na realizację swojej misji, którą jest utworzenie nowej kultury zdrowia jako priorytetu dla jednostki i dla całego społeczeństwa. Tym jest uwarunkowany asortyment produktów, z którymi pracuje firma: biologicznie aktywne dodatki do żywności (BAD), kosmetyki, odzież zdrowotna, środki aromakosmetyczne.
Produkty kompanii Vision wyróżnia właściwie dobrany skład i niezmiennie wysoka jakość. Głównym partnerem kompanii jest duży koncern farmaceutyczny Arkopharma, który wspólnie z Vision wybudował w Irlandii fabrykę Nutripharma.
Produkty kompanii Vision są wytwarzane w ścisłej zgodności z międzynarodowymi standardami GMP, rejestrowane są w oficjalnych organach wszystkich państw, gdzie kompania prowadzi swoją działalność. Na dzień dzisiejszy VISION ma oficjalne przedstawicielstwa w Rosji, na Ukrainie, Litwie, Łotwie, Węgrzech, , Białorusi, w Bułgarii, Kazachstanie, Polsce, Czechach, Uzbekistanie, Wietnamie i we Włoszech.
Towar ze znakiem jakości Vision International People Group jest rozprowadzany na rynku najbardziej progresywnym sposobem współczesnego marketingu – metodą bezpośredniej sprzedaży przy pomocy sieci niezależnych dystrybutorów. Ten sposób rozpowszechnienia określa się jako Marketing Sieciowy.
Marketing Sieciowy powstał w latach 30-ch XX wieku w USA, gdzie Karl Renborg utworzył pierwszą kompanię sieciową zajmującą się rozpowszechnianiem BAD-ów. Ta metoda rozpowszechniania towarów i usług okazała się na tyle skuteczna, że szybko osiągnęła sukces na świecie. W swoim czasie takie giganty przemysłu światowego jak Colgate, Palmolive, Coca-Cola, Microsoft, Panasonic, Toyota stosowały zasady właśnie marketingu światowego.
Dzisiaj na świecie jest już ponad 3000 firm marketingu sieciowego, w których jest zatrudnionych ponad 44 miliony ludzi. Wspólny obrót towarowy firm marketingu sieciowego wynosi około 80 mld. USD. Wpływ Marketingu Sieciowego na gospodarkę i społeczeństwo wychodzi poza ramy zwykłego zaspokojenia popytu konsumenckiego. W chwili obecnej jest to ciekawa alternatywa lub znakomite uzupełnienie tradycyjnej działalności. Jest to również efektywny sposób rozpowszechnienia towarów i usług, który coraz częściej zapożyczają firmy prowadzące tradycyjny biznes, dążące do zajęcia pozycji lidera na rynku.
Cała historia ludzkości jest nieustanną walką z dziką przyrodą, próbą jej oswojenia, zmuszenia jej do wykarmienia, ubrania i ochrony ludzi. W wyniku tej walki życie człowieka staje się dłuższe, bogatsze i szczęśliwsze. Niewątpliwie, osiągnęliśmy w tym kierunku olbrzymie postępy. Na tyle duże, że o ile wcześniej ludzie umierali z głodu, o tyle teraz umierają w wyniku nadmiernego, niezbilansowanego żywienia. Jeśli wcześniej życie człowieka skracała ponadludzka praca fizyczna, to teraz to samo robi brak ruchu… Jednym słowem naturalne zagrożenia zostały zastąpione sztucznymi, stworzonymi przez samego człowieka.
Zatrzymanie postępu technicznego nie jest możliwe ani w sposób naturalny, ani sztuczny. Dlatego problemy, które powstały po drugiej stronie tego medalu z czasem będą stawać się coraz bardziej ostre i zaczną skupiać się w jednym punkcie. Tym punktem jest zdrowie każdego poszczególnego człowieka.
Tak, nie jesteśmy w stanie powstrzymać postępu technicznego. Lecz tego nie trzeba robić. Po prostu do tego, aby żyć długo, aktywnie i godnie nie trzeba podbijać przyrody, wystarczy być z nią w zgodzie.
Dla Kompanii Vision główną i niezastąpioną wartością jest zdrowie i aktywna długowieczność. Do tego, aby człowiek realnie odczuł radość życia jego organizm powinien pracować pełnowartościowo, produktywnie i długo. Bowiem, osiągnięcie każdego celu, który stawia przed sobą człowiek, jest niemożliwe bez posiadania wystarczającego zapasu zdrowia.
Kryterium efektywności pracy Kompanii Vision jest realna poprawa stanu zdrowia ludności na tym terenie, gdzie kompania prowadzi swoją działalność. Firma dąży do stworzenia podaży uniwersalnej. Jej ambicją jest również zostanie światowym liderem w dziedzinie rozpowszechniania kontaktu osobistego z odbiorcą informacji i towarów służących podtrzymaniu i wzmocnieniu zdrowia.
Kompania Vision widzi swoją misję w tym, aby uświadomić ludziom konieczność nowego podejścia do zdrowia. Tworzy ona i wprowadza wysokie standardy nowej światowej kultury zdrowia. Podnosi ją do rangi najważniejszych priorytetów tak dla pojedynczej osoby, jak i dla całego społeczeństwa.
Dla urzeczywistnienia swojej misji ogólnoludzkiej Vision wykorzystuje marketing sieciowy. W ten sposób firma tworzy zdrową przestrzeń informacyjną i z powodzeniem rozpowszechnia produkty przeznaczone do podtrzymania i wzmocnienia zdrowia. Oprócz tego Kompania tworzy szerokie możliwości otrzymania wysokich dochodów partnerom Kompanii Vision – niezależnym dystrybutorom.