Z końcem marca Aronia S.A., producent soków nektarów i napojów z Łęczycy, wzbogaciła portfolio produktów
Clippo Źródło Witamin o nowy nektar – Multiwitamina Clippo Źródło Witamin. Nowy produkt jest propozycją
dla osób dbających o zdrowie – został wzbogacony w dziesięć witamin oraz błonnik. Za kreację kartonika
i realizację działań promocyjnych odpowiada agencja Albedo Marketing z Poznania.
W marcu na półkach sklepowych dużych hiper- i supermarketów pojawił się nowy Nektar Multiwitamina Clippo
Źródło Witamin. Nektar jest kompozycją egzotycznego smaku ananasa, pomarańczy oraz bananów zestawionych ze
smakiem polskich jabłek i marchewki. Nektar jest propozycją dla osób aktywnych, dbających o zdrowie
i prawidłowe odżywianie. Nektar Multiwitamina jest wzbogacony w 10 witamin i błonnik. Jedna szklanka
pokrywa 30% dziennego zapotrzebowania na 10 zawartych w nim witamin. Błonnik z pszenicy pomaga w prawidłowym
funkcjonowaniu organizmu. Dlatego na opakowaniu pojawia się hasło „Owocnego dnia”, podkreślające walory
zdrowotne nowego produktu. Nektar jest więc idealnym uzupełnieniem pełnowartościowego śniadania. „Zdecydowaliśmy się
na rozszerzenie portfolio produktów naszej wiodącej linii soków i nektarów – Clippo Źródło Witamin o produkt
łączący walory smakowe i zdrowotne, zgodnie z przyjętym przez nas hasłem „Żyj zdrowo”, widocznym na naszych produktach.
Chcemy bowiem oferować naszym klientom produkty o najwyższej jakości. Nektar Multiwitamina adresujemy do osób aktywnych,
dbających o zdrowie” – podkreśla Piotr Skiba, dyrektor marketingu Aronii S.A.
Nektar jest produkowany bez konserwantów i sztucznych barwników. Dostępny w kartoniku typu „super-slim”, o pojemności 1L.
Opakowanie wyróżnia nowoczesny kształt kartonika i wygodna w użyciu nakrętka. Wprowadzenie produktu na rynek wspierają
degustacje w super- i hipermarketach na terenie całej Polski.
DOSSIER PRODUKTU
Nektar Multiwitamina Clippo Źródło Witamin
Nektar owocowy wyprodukowany z zagęszczonego soku owocowego: pomarańczowego, jabłkowego, ananasowego, wody,
przecieru z marchwi i przecieru bananowego. Zawartość owoców minimum 50%. Słodzony, pasteryzowany, nie zawiera
konserwantów. Wzbogacony błonnikiem z ziarna pszenicy i 10 witaminami (C, E, PP, H, B1, B2, B5, B6, B12 i kwas foliowy).
Wartość odżywcza w 100 ml: 175 kJ / 41 kcal
Producent: Eckes-Granini Austria. Dystrybutor: Aronia S.A., 99-100 Łęczyca, ul. Lotnicza 6.
Cena ok. 3,30 PLN
Aronia S.A. z Łęczycy – producent soków, nektarów i napojów owocowych i warzywnych, nie zawierających konserwantów,
produkowanych z surowców naturalnych w systemie HACCP, w oparciu o najwyższe standardy obowiązujące w Unii Europejskiej.
Od 1996r. Spółka-córka międzynarodowego koncernu Eckes-Granini GmbH&Co (z siedzibą w Nieder-Olmw Niemczech) lidera
na rynku soków i napojów owocowych w Europie. Produkty Aronii S.A. posiadają pozytywne opinie: Instytutu Żywności
i Żywienia, Państwowego Zakładu Higieny oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Firma jest członkiem Krajowej Unii
Producentów Soków i Napojów Bezalkoholowych, która przy współudziale z europejską organizacją SGF, wprowadziła
Dobrowolny System Kontroli (DSK).