TwojeCentrum.pl Firma i praca Dlaczego drukarnie stacjonarne odchodzą w niepamięć?

Dlaczego drukarnie stacjonarne odchodzą w niepamięć?

Materiał zewnętrzny

Drukarnie internetowe zdominowały rynek offsetowy i nic nie wskazuje na to, aby sytuacja ta miała się niebawem zmienić. Pod wieloma względami drukarnia online zapewnia znacznie wyższy poziom usług. Zobacz, na czym polega różnica w korzystaniu z usług drukarni internetowej a tej stacjonarnej.

Profesjonalizm bez wychodzenia z domu

Złożenie zamówienia w dobrej drukarni działającej przez internet jest obecnie banalnie proste. Każdego, kto po raz pierwszy korzysta z tego typu usług, prawdopodobnie czeka miłe zaskoczenie. Poziom obsługi może być bowiem jeszcze wyższy niż w przypadku umawiania wszystkich szczegółów bezpośrednio na miejscu. Wynika to z tego, że drukarnie stacjonarne zazwyczaj nie mają osobnych struktur odpowiadających za bieżącą obsługę klienta.

W niejednym punkcie ta sama osoba musi dzielić swoje obowiązki między obsługą adresu mailowego, wstępnym przygotowywaniem projektów, a obsługą klienta przychodzącego. Do tego często dochodzą bieżące usługi dodatkowe, np. szybki druk A4 z pendrive lub propozycje kierowane do uczniów i studentów pobliskich szkół oraz uczelni. W takich okolicznościach o pomyłkę nietrudno nawet najlepszym. Nie zawsze zatem można liczyć na owocne dopracowanie szczegółów, jeśli pragnie się zlecić nieco większy lub zróżnicowany projekt.

Wygoda i dostępność produktów

Drukarnia online działa w zupełnie inny sposób, dlatego jest doskonałym rozwiązaniem powyższych mankamentów. Internetowe centrum druku z reguły dysponuje osobnymi specjalistami, którzy zajmują się obsługą klienta i przygotowywaniem wstępnym projektu. Nie są oni zobowiązani innymi zadaniami, wobec czego poświęcenie całej uwagi nowemu klientowi staje się normalnością.

Przedsiębiorca zainteresowany drukiem materiałów reklamowych lub innych nie musi wychodzić z domu, aby otrzymać produkt ー całość współpracy odbywa się zdalnie. Jednocześnie można liczyć na znacznie lepszą dyspozycyjność i zaopatrzenie drukarni. Ewentualne problemy z kolejką zleceń oczekujących lub brakującymi materiałami zdarzają się znacznie częściej mniejszym, gorzej zaopatrzonym punktom stacjonarnym.

Zresztą wystarczy przejrzeć ofertę firmy, która zajmuje się drukowaniem online – https://www.drukarniaonline.pl/ aby zrozumieć dlaczego te usługi stały się tak popularne i coraz bardziej wypierają przedsiębiorstwa stacjonarne.

Drukowanie online zapewnia atrakcyjniejsze ceny

Kolejną ważną różnicą, którą szybko dostrzeże się przy porównywaniu dwóch modeli działania drukarni, jest zakres cenowy. Drukarnia online często działa na terenie całego kraju, dlatego może liczyć na większą liczbę zamówień. Duże zapotrzebowanie rodzi konieczność inwestycji w maszyny o wyższej efektywności produkcyjnej oraz zakup materiałów w większej ilości. To wszystko sprawia, że tego typu działalności są w stanie osiągać więcej, mając niższe marże, które dla klienta oznaczają po prostu niższe ceny. Warto także zwrócić uwagę na marketing i promocję drukarni działających w sieci. W przeciwieństwie do punktów stacjonarnych częściej można natrafić na kuszące przeceny, które jeszcze bardziej uatrakcyjnią robienie zakupów.

0 0 votes
Oceń wpis

Zobacz także

Subscribe
Powiadom o
guest
Ze względu na spam wyłączona została możliwość wstawiania linków w komentarzach. Komentarze zawierające odnośniki będą kasowane.
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Używamy cookies w celu personalizacji treści oraz reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych oraz analizowania ruchu w Internecie. Przejdź dalej aby wyrazić zgodę na korzystanie z powyższych technologii i na przetwarzanie przez nasz serwis oraz naszych Partnerów Twoich danych osobowych zbieranych w celach marketingowych. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w ustawieniach przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz lista Partnerów znajdują się w Polityce prywatności strony. Zgoda Polityka prywatności

Polityka prywatności i cookies