Kategorie - Porady - Praca

Czapki reklamowe – jak przestać być jedną z wielu firm? 

Spoglądając na obecne trendy, aż chciałoby się rzec, że czapki z daszkiem wracają na salony. W ostatnich latach są coraz częściej wybierane i to nie tylko przez amatorów mody ulicznej. Sięgają po nie również firmy, którym zależy na prostych, ale zarazem ciekawych gadżetach reklamowych – innych niż banalne długopisy, czy notesy. 

Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się wykorzystywaniu czapek w zakresie reklamy i promocji marki, abyś mógł niebawem zastosować je także u siebie.

Dlaczego warto postawić na czapki reklamowe?

Są stosunkowo tanie i można je łatwo spersonalizować w zależności od potrzeb firmy oraz grupy odbiorców. Niewielkie, tanie i proste – czy można chcieć czegoś więcej, aby nienachalnie, a jednocześnie z pomysłem reklamować biznes?

Czapki z oryginalnym nadrukiem np. logo, czy wymyślną grafiką – pozwolą podkreślić markę, jak i będą jednym z nośników reklamowych, które wiele osób z chęcią założy, a potem będzie publicznie nosić. Jednak należy spełnić jeden warunek, a mianowicie czapka musi być wysokiej jakości oraz zaprojektowana z pomysłem. W Raven wykorzystujemy wyłącznie najlepsze materiały i technologię haftu, dzięki czemu czapki są trwałe, a zarazem atrakcyjne wizualnie. 

Polecamy nie ograniczać się wyłącznie do samego logo. Na czapce warto umieścić wyhaftowany slogan, który klient skojarzy z marką. Slogany działają mocniej i na długo zostają w pamięci, a przecież taki jest właśnie cel czapki reklamowej, prawda?

Jakie modele do wyboru?

Niewątpliwym hitem są klasyczne czapki z daszkiem, jednakże warto zastanowić się też nad innymi opcjami. W ofercie Raven przygotowaliśmy m.in. czapki full cap, jak i snap back z indywidualnym haftem. Dzięki temu wybierasz dokładnie taką czapkę, jaka trafi w potrzeby Twojej grupy docelowej. Warto pamiętać, że młodzież, czy osoby starsze z różnych kręgów towarzyskich, preferują odmienny styl. Dlatego też polecamy personalizowane nadruki i hafty komputerowe, które nie tylko pozwolą wyróżnić Ci się na tle konkurencji, ale i podkreślą wyjątkowość Twojej marki. Taka nienachalna reklama w postaci np. logo na czapce sprawdza się zdecydowanie lepiej, aniżeli jednorazowe torebki reklamowe, czy długopisy.

Czapkę można wziąć ze sobą na wycieczkę, założyć podczas wykonywania czynności wokół domu, czy też pójść w niej do sklepu. Zatem znacznie wzrastają szanse, że ktoś zobaczy Twój przekaz. A teraz pomyśl, czy tak samo chętnie chodzisz z długopisem, na który nawet – jeśli ktoś go z daleka zobaczy – to i tak nadruk jest zbyt mały?

Czy czapki reklamowe sprawdzą się również u Ciebie?

Z dużym prawdopodobieństwem tak, ponieważ Raven przygotował wiele możliwości haftowania i stylów czapek. Ale jeśli masz dodatkowe wątpliwości, to zapraszamy do skontaktowania się z naszym biurem obsługi klienta. Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie i pomożemy dobrać wzór oraz nadruk na czapce zgodny z Twoimi celami i preferencjami.



    Data: 2019-11-05
Najnowsze artykuły:





Komentarze:

Komentarze nie są moderowane - widzisz treści niezgodne z prawem lub nieobyczajne zgłoś ten fakt administracji serwisu.
Polecamy produkty