Informacje - Zdrowie

Sen na zdrowie

Na sen w życiu człowieka wpływa wiele czynników. Jednym z nich jest jedzenie. Jeżeli borykasz się z problemami z zaśnięciem, często budzisz się w nocy, to przeczytaj uważnie ten artykuł. Niniejszy tekst powie ci między innymi: czego nie jeść i nie pić przed snem, czemu pomimo teoretycznego wyspania się nadal nie masz energii do działania oraz co robić żeby to się zmieniło.

Zdrowie człowieka jest w dużej mierze związane z tym czy potrafi się wyspać. Sen odbudowuje komórki, tworzy miejsce na nowe wrażenia życiowe i ma za zadanie niwelować zmęczenie. Niestety bywa, że pomimo 8 godzin spania, czy nawet 12 godzin spania, człowiek nie odczuwa przypływu energii.

Jeżeli obudziłeś się kiedyś rano i pomimo spania znacznej ilości godzin nadal nie czujesz przypływu siły to czytaj dalej ten tekst i to bardzo uważnie. Dotyczy on ciebie i twoich nawyków.

Wysypianie się to klucz do sukcesu. Tylko co robić żeby na prawdę się wyspać? Okazuje się, że sposobem na niewyspanych i zmęczonych prezesów czy studentów, jest cukier, który spożywają przed snem. Cukier szkodzi na uczucie wyspania podczas nocy. Nie jedz cukru na noc.

Badania alarmują: nawet obfita kolacja jest lepsza niż zjedzenie jednego batona na dwie godziny przed snem. Najgorsze co można zrobić to jeść słodycze na noc. Na noc lepiej zjeść lekką kolację.

Dietetyk Parol mówił, że ilość cukru szkodzi, nie sam cukier. Oznacza to, że cukier może pomóc w uśnięciu, jeżeli tylko nie przekracza określonej ilości spożywania go przed snem. Zdaniem Parola nie węglowodany czy skrobia mają negatywne działanie, a tłuszcz, który jest zawarty w chipsach czy batonach.

Innym negatywnym skutkiem jedzenia na noc ogólnie, jest obciążenie organizmu. Powoduje to wzmożoną chęć przemiany jedzenia na energię, przez co organizm człowieka zamiast spać i odpoczywać, trawi kolację.

Dobrym rezultatem wpływającym na jakość snu jest porzucenie picia alkoholu, w jakiejkolwiek postaci. Alkohol sprawia, że człowiek częściej chodzi do toalety, bo wybudza się ze snu, przez co organizm nie wypoczywa i może czuć się zmęczony po obudzeniu.

Na sen wpływ ma wiele czynników. Już od dzisiaj zacznij stosować się do zaleceń, a poczujesz się mocno wyspany. Przestań jeść słodycze i tłuszcze na noc, przestań pić słodzone i gazowane napoje na noc oraz alkohol, a nic nie zakłóci twojego snu. Poczuje poranny przypływ energii.



    Data: 2018-03-14



Komentarze nie są moderowane - widzisz treści niezgodne z prawem lub nieobyczajne zgłoś ten fakt administracji serwisu.

Najnowsze informacje

Dlaczego warto kupować książki w księgarniach internetowych?
Poziom czytelnictwa w Polsce z pewnością nie należy do zadowalających. Według ostatnich danych Biblioteki Narodowej blisko 64% z nas nie przeczytało w ostatnim roku ani jednej książki. Znacznie wpływa to na zmniejszenie liczby bibliotek, wydawnictw, a także księgarni. Zamiast czytania wybieramy rozrywki bierne, w tym m.in. oglądanie telewizji (81%), a większości informacji szukamy w sieci. Dla wielu osób problem stanowią ceny książek. Przyjrzyjmy się zatem temu ostatniemu zagadnieniu. więcej »
Dlaczego pożyczki stały się tak popularne?
W życiu każdego z nas, pojawiają się sytuacje nagłe wymagające wygenerowania w bardzo krótkim czasie, odpowiedniej kwoty pieniędzy. Zwrócenie się do banku o kredyt to czas, zaświadczenia i koszty. Tak więc, cała masa komplikacji. Coraz częściej zatem, by pozyskać środki finansowe na pokrycie niespodziewanych wydatków, konsumenci zwracają się po pomoc do firm oferujących szybkie pożyczki - tzw. „chwilówki”. więcej »
Wiosenne porządki. Jak czyścić żaluzje?
I znów wiosna, od razu robi się przyjemniej. Nie zapominajmy jednak, że ta pora roku to też generalne porządki. Przed nami dużo pracy, między innymi czyszczenie żaluzji. O tym właśnie opowiemy w poniższym artykule. więcej »

Polecamy produkty

Polecamy strony: Kosą po patelni | Hapi Hapi | ArtMe Ręcznie robiona biżuteria | Kolorowa Ryba | Medycyna estetyczna |