Informacje - Moda

Polskie marki streetwearowe

Rosnąca popularność odzieży streetwearowej w bezpośredni sposób przyczyniła się do rozwoju polskiej branży odzieżowej. Jak grzyby po deszczu na rynku wyrastają coraz to nowe firmy, których specjalnością staje się produkcja charakterystycznej odzieży utrzymanej w luźnej, miejskiej stylistyce. Co ciekawe, zwykle na początku są to nieduże, zaledwie kilkuosobowe firmy, które powstają z potrzeby przedstawienia światu własnej koncepcji na to, jaka powinna być i jak powinna wyglądać współczesna odzież dedykowana dla młodszego grona odbiorców. Osób ceniących sobie wolność, poczucie swobody i komfortu, a jednocześnie chcących korzystać z rzeczy porządnie wykonanych, trwałych i modnych. Tak rodzą się kolejne pomysły i tak powstają kolejne marki, które obecnie współtworzą scenę polskiego streetwearu. Oto przykłady trzech firm, które zajęły się projektowaniem, produkcją i sprzedażą, cieszącej się rosnącym zainteresowaniem odbiorców, miejskiej odzieży streetwearowej w naszym kraju.

Intruz – to jedna z pierwszych typowo polskich marek zajmujących się produkcją odzieży o charakterystycznym luźnym kroju, sportowej duszy i niezwykle oryginalnym wykończeniu. Firma swój debiut rynkowy miała przeszło dziesięć lat temu, bo w roku 2005 i jest w tym momencie jedną z najstarszych polskich firm odzieżowych specjalizujących się w produkcji odzieży streetwearowej. W związku z tym, że jest to jedna z najstarszych polskich firm tego typu, także i jej asortyment jest wyjątkowo bogaty. Dziś obejmuje on wiele różnych kategorii ubrań i odzieżowych dodatków chętnie kupowanych przez miłośników streetwearu i związanego z nim stylu ubierania się. Intruz dał impuls do rozwoju całej branży, zachęcając młodych producentów do spróbowania swoich sił na rynku odzieżowym. Produkty marki Intruz możecie znaleźć na http://bludshop.com/firm-pol-1469619283-Intruz.html


The Hive – to zdecydowanie młodsza marka niż Intruz, bo jej rynkowego debiutu doczekaliśmy się dopiero w 2011 roku. Warto jednak wspomnieć o tej firmie z uwagi na nieco odmienny charakter odzieży, jaki ona produkuje. Są to rzeczy utrzymane w rokowo-punkowej stylistyce, bardziej odważne, jeśli chodzi o sposób ich wykonania, choć wciąż bazujące na monochromatycznej, przede wszystkim czarno-białej kolorystyce. Oferta firmy The Hive na razie nie jest tak różnorodna i bogata jak oferta wspomnianej wcześniej firmy Intruz czy jeszcze starszej od Intruza, również polskiej marki Nervous, ale jest na tyle oryginalna, że warto o niej pamiętać.

Nervous – chyba najstarsza polska marka streetwearowa, która została założona w roku 2000 przez kilku kumpli, miłośników deskorolki i różnych miejskich aktywności. Odzież tej marki charakteryzuje się dużą prostotą kroju, charakterystycznego dla odzieży typowo streetwearowej, a także przywiązaniem do tradycyjnej kolorystki. Produkty tej firmy to rzeczy, które na pierwszym miejscu stawiają na wygodę użytkową i trwałość, a dopiero w drugiej kolejności na wygląd, choć oczywiście nie można odebrać im miana rzeczy oryginalnych, precyzyjnie wykonanych i atrakcyjnych pod względem wizualnym. Ze względu na długi rynkowy staż, firma Nervous ma dziś w swojej ofercie wiele kategorii modnych ubrań tj. koszulki, bluzy, spodnie, kurtki, skarpetki oraz dodatków tj. plecaki, czapki, nerki, portfele, paski i inne.





    Data: 2016-11-02
R E K L A M A



Komentarze nie są moderowane - widzisz treści niezgodne z prawem lub nieobyczajne zgłoś ten fakt administracji serwisu.

Najnowsze informacje

Podkreśl swoją figurę elegancką sukienką
Każda kobieta chce wyglądać pięknie na co dzień. Nasze stylizacje są jednak powtarzalne i często przestają zachwycać. Dlatego warto od czasu do czasu spróbować w modzie czegoś absolutnie odmiennego od tego, do czego się przyzwyczaiłyśmy. Najczęściej największe zmiany zauważamy zakładając dopasowane sukienki. Niewiele kobiet jednak ma odwagę na taką zmianę i podkreślenie swoich kształtów. Warto zmienić to w tym sezonie! więcej »
Aktywne spędzenie czasu z dziećmi
Lato to pora roku, kiedy więcej czasu spędzamy na świeżym powietrzu, niż w domu. Dlatego warto wyposażyć się w rzeczy, dzięki którym spacery czy zabawy na ogrodzie staną się jeszcze większą przyjemnością dla naszych maluchów. Jeśli jeszcze nie zdecydowaliście się na zakup rowerka, piaskownicy czy huśtawki dla dzieciaków to najwyższa pora, aby to zrobić. więcej »
Kabina bez brodzika – tak czy nie?
W ostatnim czasie daje się zauważyć wyraźny wzrost popularności kabin bez brodzika. Coraz więcej osób rezygnuje z niego, a trend ten idealnie pasuje do nowoczesnych łazienek, często urządzanych w stylu minimalistycznym. Zobaczmy jakie są wady i zalety takiego rozwiązania. więcej »

Polecamy produkty