Informacje - Moda

Polskie marki streetwearowe

Rosnąca popularność odzieży streetwearowej w bezpośredni sposób przyczyniła się do rozwoju polskiej branży odzieżowej. Jak grzyby po deszczu na rynku wyrastają coraz to nowe firmy, których specjalnością staje się produkcja charakterystycznej odzieży utrzymanej w luźnej, miejskiej stylistyce. Co ciekawe, zwykle na początku są to nieduże, zaledwie kilkuosobowe firmy, które powstają z potrzeby przedstawienia światu własnej koncepcji na to, jaka powinna być i jak powinna wyglądać współczesna odzież dedykowana dla młodszego grona odbiorców. Osób ceniących sobie wolność, poczucie swobody i komfortu, a jednocześnie chcących korzystać z rzeczy porządnie wykonanych, trwałych i modnych. Tak rodzą się kolejne pomysły i tak powstają kolejne marki, które obecnie współtworzą scenę polskiego streetwearu. Oto przykłady trzech firm, które zajęły się projektowaniem, produkcją i sprzedażą, cieszącej się rosnącym zainteresowaniem odbiorców, miejskiej odzieży streetwearowej w naszym kraju.

Intruz – to jedna z pierwszych typowo polskich marek zajmujących się produkcją odzieży o charakterystycznym luźnym kroju, sportowej duszy i niezwykle oryginalnym wykończeniu. Firma swój debiut rynkowy miała przeszło dziesięć lat temu, bo w roku 2005 i jest w tym momencie jedną z najstarszych polskich firm odzieżowych specjalizujących się w produkcji odzieży streetwearowej. W związku z tym, że jest to jedna z najstarszych polskich firm tego typu, także i jej asortyment jest wyjątkowo bogaty. Dziś obejmuje on wiele różnych kategorii ubrań i odzieżowych dodatków chętnie kupowanych przez miłośników streetwearu i związanego z nim stylu ubierania się. Intruz dał impuls do rozwoju całej branży, zachęcając młodych producentów do spróbowania swoich sił na rynku odzieżowym. Produkty marki Intruz możecie znaleźć na http://bludshop.com/firm-pol-1469619283-Intruz.html


The Hive – to zdecydowanie młodsza marka niż Intruz, bo jej rynkowego debiutu doczekaliśmy się dopiero w 2011 roku. Warto jednak wspomnieć o tej firmie z uwagi na nieco odmienny charakter odzieży, jaki ona produkuje. Są to rzeczy utrzymane w rokowo-punkowej stylistyce, bardziej odważne, jeśli chodzi o sposób ich wykonania, choć wciąż bazujące na monochromatycznej, przede wszystkim czarno-białej kolorystyce. Oferta firmy The Hive na razie nie jest tak różnorodna i bogata jak oferta wspomnianej wcześniej firmy Intruz czy jeszcze starszej od Intruza, również polskiej marki Nervous, ale jest na tyle oryginalna, że warto o niej pamiętać.

Nervous – chyba najstarsza polska marka streetwearowa, która została założona w roku 2000 przez kilku kumpli, miłośników deskorolki i różnych miejskich aktywności. Odzież tej marki charakteryzuje się dużą prostotą kroju, charakterystycznego dla odzieży typowo streetwearowej, a także przywiązaniem do tradycyjnej kolorystki. Produkty tej firmy to rzeczy, które na pierwszym miejscu stawiają na wygodę użytkową i trwałość, a dopiero w drugiej kolejności na wygląd, choć oczywiście nie można odebrać im miana rzeczy oryginalnych, precyzyjnie wykonanych i atrakcyjnych pod względem wizualnym. Ze względu na długi rynkowy staż, firma Nervous ma dziś w swojej ofercie wiele kategorii modnych ubrań tj. koszulki, bluzy, spodnie, kurtki, skarpetki oraz dodatków tj. plecaki, czapki, nerki, portfele, paski i inne.





    Data: 2016-11-02



Komentarze nie są moderowane - widzisz treści niezgodne z prawem lub nieobyczajne zgłoś ten fakt administracji serwisu.

Najnowsze informacje

Personalizowana mata wejściowa – wyraź swój indywidualizm
Prawdziwą sztuką w biznesie jest umiejętność odróżnienia się w morzu konkurencji. Przeciętność to za mało, by przyciągnąć klientów i osiągnąć sukces. Dziś należy dobrze zastanowić się, w jaki sposób podkreślić wyjątkowość swojej działalności, a to z kolei wcale nie okazuje się być trudne do osiągnięcia. Uwagę klienta można przykuć już przy wejściu do budynku firmy, a dobre pierwsze wrażenie bardzo zapada w pamięć i wpływa na pozytywne postrzeganie firmy. Jednym ze sposobów na jego osiągnięcie jest mata wejściowa – można witać odwiedzających siedzibę przedsiębiorstwa wycieraczką spersonalizowaną z logo. Pochłanianie zabrudzeń i elegancki gadżet marketingowy w jednym to niebanalne połączenie. więcej »
Cichy oczyszczacz powietrza do walki ze smogiem
Smog stanowi poważne zagrożenie dla zdrowia, a nawet życia, dlatego warto zaopatrzyć się w urządzenie, które pozwoli się przed nim obronić. Dobry oczyszczacz powietrza jest w stanie wyeliminować niemal wszystkie zanieczyszczenia, nie wpływając negatywnie na komfort domowników i nie wydając przy tym uciążliwych dźwięków. więcej »
Ekologiczna wyprawka dla dziecka – co wybrać?
Bycie eko stało się dla wielu osób nie tylko podążaniem za nowoczesnymi trendami, ale sposobem na życie. Zasady życia w zgodzie z naturą starają się wdrażać w każdej dziedzinia. więcej »

Polecamy produkty

Polecamy strony: Sportera Fitness | Medycyna estetyczna | ACT-Natural | MiniMili.pl | Mostek w kuchni |