Informacje - Zdrowie

Piknik przynoszący nadzieję

23 maja na Torze Wyścigów Konnych na Służewcu odbędzie się Drugi Wiosenny Piknik Odnawiamy Nadzieję, całodzienny, plenerowy festyn połączony z występami gwiazd polskiej sceny muzycznej.

Zbliża się finał drugiego etapu akcji charytatywnej "Odnawiamy nadzieję". Przedsięwzięcie, którego celem jest zebranie funduszy na remont największego szpitala dziecięcego w Polsce - Centrum Zdrowia Dziecka, to inicjawtywa dwóch fundacji: "Porozumienia Bez Barier" Jolanty Kwaśniewskiej i Fundacji TVN "nie jesteś sam".

Pierwszą zbiórkę funduszy na CZD przeprowadzono przed rokiem. Dzięki zorganizowanemu na przełomie marca i kwietnia 2003 roku pierwszemu etapowi akcji "Odnawiamy nadzieję" udało się pozyskać pieniądze na najbardziej pilne remonty. Zebrana wówczas suma ponad 7 milionów złotych pozwoliła odnowić 10 oddziałów szpitala. Na unowocześnienie czekają jednak kolejne oddziały. Koszt generalnego remontu Centrum Zdrowia Dziecka to 70 mln złotych.

Finał tegorocznej akcji odbędzie się 23 maja na Torze Wyścigów Konnych na Służewcu. Na służewieckiej scenie zagrają: De Mono, Marcin Rozynek, Anita Lipnicka i John Porter, Kasia Klich, Papa Dance, Łzy, Pudelsi, Jeden Osiem L. Wspaniałą, rodzinną zabawę gwarantują również inne atrakcje pikniku: konny wyścig gwiazd filmu i telewizji, wesołe miasteczko, niecodzienny park zabaw oraz wiele niespodzianek.

Piknik to nie tylko wydarzenia na Służewcu. Podobnie jak w zeszłym roku w siedzibie stacji TVN uruchomione zostanie specjalne studio telewizyjne, w którym przy telefonach dyżurować będą znane osoby: aktorzy, politycy, dziennikarze, sportowcy, z którymi będzie można porozmawiać na żywo.

Pieniądze na dalszy remont szpitala przekazywać można za pomocą esemesów o treści Nadzieja wysyłanych pod numer 7126. Koszt wysłania jednego esemesa to 1,22 (z VAT-em). Podobnie jak w zeszłym roku operatorzy telefonii komórkowych Era, Idea, Plus GSM zrezygnowali ze swoich zysków, dokładając w ten sposób cegiełkę na rzecz akcji "Odnawiamy Nadzieję". Darowizny finansowe można również przekazywać bezpośrednio na konto: BRE BANK O/R Warszawa 35 1140 1010 0000 2581 1800 1015.

Akcję wspierają telewizja TVN i Radio Zet. Patronami medialnymi są "Super Express", "Wprost", TVNSiedem i TVN24. Sponsorem akcji jest Unilever Polska, Telekomunikacja Polska S.A., Hortex i Nutricia. Akcję wsparła również agencja EURO RSCG 4D, która przygotowała kreację oraz firma Zefa - bezpłatnie udostępniła zdjęcie wykorzystane w kreacji.

Źródło - SerwisPrasowy.pl

    Data: 2004-05-20
R E K L A M A



Komentarze nie są moderowane - widzisz treści niezgodne z prawem lub nieobyczajne zgłoś ten fakt administracji serwisu.

Najnowsze informacje

Praca: copywriter

Praca: copywriter

Zawód copywritera zyskuje na naszym rynku coraz większą popularność, zarówno wśród osób związanych z branżą reklamową i marketingiem, jak i tych z wykształceniem humanistycznym. Jakie predyspozycje powinien mieć kandydat na takie stanowisko? Jak rozpocząć w nim ścieżkę kariery?
Spraw dziecku niezapomniany prezent urodzinowy

Spraw dziecku niezapomniany prezent urodzinowy

Twoja Pociecha przestaje się już cieszyć z wręczanych jej na każde urodziny i święta zabawek? A kto powiedział, że prezent musi mieć postać materialną? Zaproponuj swojemu dziecku zabawę w rodzinnym gronie, a ten wyjątkowy dzień na pewno na długo zapadnie w jego pamięci. Domowa impreza przy stole pełnym smakołyków? Przecież to nudy! Prezentujemy listę kreatywnych pomysłów, które zachwycą każdego malucha.
Konsultacja z chirurgiem plastycznym przed operacją plastyczną nosa

Konsultacja z chirurgiem plastycznym przed operacją plastyczną nosa

Rynoplastyka jest jednym z bardziej skomplikowanych zabiegów w dziedzinie chirurgii plastycznej - wymaga odpowiednich kwalifikacji od chirurga, jak i jego „artystycznych” umiejętności (poczucia estetyki). Operacja plastyczna nosa ma na celu zmienić jego kształt w taki sposób, aby stanowił on harmonijną całość z pozostałymi fragmentami twarzy.

Polecamy produkty