Informacje - Porady

Jaki przekaz powinna nieść treść ulotki reklamowej?

Ulotka jest materiałem reklamowym o charakterze informacyjnym. Odznacza się niedużą objętością – najczęściej spotykane jej formy to kartka lub rozkładana broszurka. Jej celem jest przekazanie najważniejszych informacji na temat działalności i oferty firm oraz instytucji, nierzadko też w ten właśnie sposób promuje się rozmaite wydarzenia. Aby ulotka właściwie spełniła swoje zadanie, musi być w odpowiedni sposób skonstruowana, przy czym niezwykle ważna jest jej treść.

Zachęta do zapoznania się z ulotką

 

Przy tworzeniu ulotki ogromne znaczenie mają jej szata graficzna oraz treść. Szata graficzna ma wzbudzić zainteresowanie ulotką i zachęcić do jej przejrzenia. W związku z tym układ ulotki powinien być jasny i przejrzysty, a także pozbawiony zbędnych elementów. Mile widziane są standardowe czcionki o odpowiednim rozmiarze – pod tym względem tekst powinien być ujednolicony, nie należy używać zbyt dużej ilości różnych czcionek, ponieważ źle to wygląda. Wskazane nie jest nagromadzenie zbyt dużej ilości kolorów – to sprawia, że naprawdę istotne rzeczy stają się nieczytelne.

 

Istotne pytania

 

Także i do treści ulotki trzeba przywiązać należytą wagę. W tym momencie bardzo pomocne będzie znalezienie odpowiedzi na kilka ważnych pytań takich jak m. in.:

  • co konkretnie będzie poprzez ulotkę reklamowane?
  • do kogo skierowana ma być reklama?
  • jaki wizerunek firmy/instytucji ma zostać przekazany za pośrednictwem ulotki?
  • gdzie będą dystrybuowane ulotki?

Przy tworzeniu treści koniecznie trzeba zwrócić uwagę na nagłówek – jego funkcją jest zachęcenie odbiorcy do przeczytania ulotki. Nagłówek nie może być zbyt długi – powinno być to jakieś chwytliwe zdanie czy hasło, nietrudne do zapamiętania i łatwo wpadające w ucho.

Więcej o ulotkach reklamowych dowiecie się Państwo na stronie: http://gajet-druk.pl/article/ulotki

Ważne aspekty

 

Ogólny przekaz, jaki ma nieść ulotka, powinien być pozytywny oraz zachęcający odbiorcę do działania, np. do zakupu jakiegoś towaru. Chodzi o zaprezentowanie firmy czy tej produktu od jak najlepszej strony. Tu pojawia się istotna uwaga - nie należy podawać odbiorcy zbyt dużej ilości informacji – to dezorientuje. Trzeba się skupić na tym, co jest przedmiotem promocji, przedstawiając dane w konkretny sposób. Ulotka nie służy do tego, by prezentować cały asortyment firmy.

Jak sprawić, by przekaz miał pozytywny wydźwięk? Należy pamiętać o takich kwestiach jak:

  • używanie języka dostosowanego do danej grupy docelowej – nie może być on zbyt wyszukany i skomplikowany, nie jest zalecane używanie specjalistycznych terminów,
  • zaprezentowanie najistotniejszych cech i zalet promowanego produktu,
  • skupienie się na korzyściach, jakie osiągnie odbiorca, korzystając z produktu – dobrym pomysłem jest dołączenie do ulotki np. kuponu rabatowego,
  • podanie danych teleadresowych firmy – numeru telefonu, adresu stacjonarnego i adresu strony internetowej.


    Data: 2015-12-28
R E K L A M A



Komentarze nie są moderowane - widzisz treści niezgodne z prawem lub nieobyczajne zgłoś ten fakt administracji serwisu.

Najnowsze informacje

Podkreśl swoją figurę elegancką sukienką
Każda kobieta chce wyglądać pięknie na co dzień. Nasze stylizacje są jednak powtarzalne i często przestają zachwycać. Dlatego warto od czasu do czasu spróbować w modzie czegoś absolutnie odmiennego od tego, do czego się przyzwyczaiłyśmy. Najczęściej największe zmiany zauważamy zakładając dopasowane sukienki. Niewiele kobiet jednak ma odwagę na taką zmianę i podkreślenie swoich kształtów. Warto zmienić to w tym sezonie! więcej »
Aktywne spędzenie czasu z dziećmi
Lato to pora roku, kiedy więcej czasu spędzamy na świeżym powietrzu, niż w domu. Dlatego warto wyposażyć się w rzeczy, dzięki którym spacery czy zabawy na ogrodzie staną się jeszcze większą przyjemnością dla naszych maluchów. Jeśli jeszcze nie zdecydowaliście się na zakup rowerka, piaskownicy czy huśtawki dla dzieciaków to najwyższa pora, aby to zrobić. więcej »
Kabina bez brodzika – tak czy nie?
W ostatnim czasie daje się zauważyć wyraźny wzrost popularności kabin bez brodzika. Coraz więcej osób rezygnuje z niego, a trend ten idealnie pasuje do nowoczesnych łazienek, często urządzanych w stylu minimalistycznym. Zobaczmy jakie są wady i zalety takiego rozwiązania. więcej »

Polecamy produkty