Informacje - Porady

Jaki przekaz powinna nieść treść ulotki reklamowej?

Ulotka jest materiałem reklamowym o charakterze informacyjnym. Odznacza się niedużą objętością – najczęściej spotykane jej formy to kartka lub rozkładana broszurka. Jej celem jest przekazanie najważniejszych informacji na temat działalności i oferty firm oraz instytucji, nierzadko też w ten właśnie sposób promuje się rozmaite wydarzenia. Aby ulotka właściwie spełniła swoje zadanie, musi być w odpowiedni sposób skonstruowana, przy czym niezwykle ważna jest jej treść.

Zachęta do zapoznania się z ulotką

 

Przy tworzeniu ulotki ogromne znaczenie mają jej szata graficzna oraz treść. Szata graficzna ma wzbudzić zainteresowanie ulotką i zachęcić do jej przejrzenia. W związku z tym układ ulotki powinien być jasny i przejrzysty, a także pozbawiony zbędnych elementów. Mile widziane są standardowe czcionki o odpowiednim rozmiarze – pod tym względem tekst powinien być ujednolicony, nie należy używać zbyt dużej ilości różnych czcionek, ponieważ źle to wygląda. Wskazane nie jest nagromadzenie zbyt dużej ilości kolorów – to sprawia, że naprawdę istotne rzeczy stają się nieczytelne.

 

Istotne pytania

 

Także i do treści ulotki trzeba przywiązać należytą wagę. W tym momencie bardzo pomocne będzie znalezienie odpowiedzi na kilka ważnych pytań takich jak m. in.:

  • co konkretnie będzie poprzez ulotkę reklamowane?
  • do kogo skierowana ma być reklama?
  • jaki wizerunek firmy/instytucji ma zostać przekazany za pośrednictwem ulotki?
  • gdzie będą dystrybuowane ulotki?

Przy tworzeniu treści koniecznie trzeba zwrócić uwagę na nagłówek – jego funkcją jest zachęcenie odbiorcy do przeczytania ulotki. Nagłówek nie może być zbyt długi – powinno być to jakieś chwytliwe zdanie czy hasło, nietrudne do zapamiętania i łatwo wpadające w ucho.

Więcej o ulotkach reklamowych dowiecie się Państwo na stronie: http://gajet-druk.pl/article/ulotki

Ważne aspekty

 

Ogólny przekaz, jaki ma nieść ulotka, powinien być pozytywny oraz zachęcający odbiorcę do działania, np. do zakupu jakiegoś towaru. Chodzi o zaprezentowanie firmy czy tej produktu od jak najlepszej strony. Tu pojawia się istotna uwaga - nie należy podawać odbiorcy zbyt dużej ilości informacji – to dezorientuje. Trzeba się skupić na tym, co jest przedmiotem promocji, przedstawiając dane w konkretny sposób. Ulotka nie służy do tego, by prezentować cały asortyment firmy.

Jak sprawić, by przekaz miał pozytywny wydźwięk? Należy pamiętać o takich kwestiach jak:

  • używanie języka dostosowanego do danej grupy docelowej – nie może być on zbyt wyszukany i skomplikowany, nie jest zalecane używanie specjalistycznych terminów,
  • zaprezentowanie najistotniejszych cech i zalet promowanego produktu,
  • skupienie się na korzyściach, jakie osiągnie odbiorca, korzystając z produktu – dobrym pomysłem jest dołączenie do ulotki np. kuponu rabatowego,
  • podanie danych teleadresowych firmy – numeru telefonu, adresu stacjonarnego i adresu strony internetowej.


    Data: 2015-12-28
R E K L A M A



Komentarze nie są moderowane - widzisz treści niezgodne z prawem lub nieobyczajne zgłoś ten fakt administracji serwisu.

Najnowsze informacje

Oryginalny prezent dla dziewczyny na Dzień Kobiet

Oryginalny prezent dla dziewczyny na Dzień Kobiet

Przygotowując prezent dla dziewczyny na Dzień Kobiet, warto zwrócić uwagę na jej zainteresowania. Jeśli lubi wyzwania i adrenalinę, można zaproponować jej przejażdżkę sportowym autem, lekcję nurkowania lub kurs pole dance. W przypadku gdy chcemy obdarować ukochaną bardziej klasycznym prezentem, zaprośmy ją np. na japoński manicure.
Laser frakcyjny CO2 - sposób na widoczne odmłodzenie skóry

Laser frakcyjny CO2 - sposób na widoczne odmłodzenie skóry

Zabieg medycyny estetycznej wykorzystujący laser frakcyjny CO2 jest w pełni bezpiecznym oraz satysfakcjonującym zabiegiem odmładzającym skórę, którego pierwsze efekty zauważyć można już po pierwszej sesji naświetlania. Jak przebiega proces laseroterapii frakcyjnej? Jakie są wskazania do przeprowadzenia zabiegów tego typu?
Ponad 20 towarzystw - które wybrać?

Ponad 20 towarzystw - które wybrać?

W Polsce działa kilkadziesiąt towarzystw ubezpieczeniowych, z których większość oferuje polisy komunikacyjne OC. Szeroki wybór, silna konkurencja i duża liczba klientów powodują, że znalezienie najlepszej oferty dopasowanej do Twoich indywidualnych kryteriów może sprawiać niemałe trudności. Dowiedz się, jak ułatwić sobie poszukiwanie OC.

Polecamy produkty