Informacje - Porady

Jaki przekaz powinna nieść treść ulotki reklamowej?

Ulotka jest materiałem reklamowym o charakterze informacyjnym. Odznacza się niedużą objętością – najczęściej spotykane jej formy to kartka lub rozkładana broszurka. Jej celem jest przekazanie najważniejszych informacji na temat działalności i oferty firm oraz instytucji, nierzadko też w ten właśnie sposób promuje się rozmaite wydarzenia. Aby ulotka właściwie spełniła swoje zadanie, musi być w odpowiedni sposób skonstruowana, przy czym niezwykle ważna jest jej treść.

Zachęta do zapoznania się z ulotką

 

Przy tworzeniu ulotki ogromne znaczenie mają jej szata graficzna oraz treść. Szata graficzna ma wzbudzić zainteresowanie ulotką i zachęcić do jej przejrzenia. W związku z tym układ ulotki powinien być jasny i przejrzysty, a także pozbawiony zbędnych elementów. Mile widziane są standardowe czcionki o odpowiednim rozmiarze – pod tym względem tekst powinien być ujednolicony, nie należy używać zbyt dużej ilości różnych czcionek, ponieważ źle to wygląda. Wskazane nie jest nagromadzenie zbyt dużej ilości kolorów – to sprawia, że naprawdę istotne rzeczy stają się nieczytelne.

 

Istotne pytania

 

Także i do treści ulotki trzeba przywiązać należytą wagę. W tym momencie bardzo pomocne będzie znalezienie odpowiedzi na kilka ważnych pytań takich jak m. in.:

  • co konkretnie będzie poprzez ulotkę reklamowane?
  • do kogo skierowana ma być reklama?
  • jaki wizerunek firmy/instytucji ma zostać przekazany za pośrednictwem ulotki?
  • gdzie będą dystrybuowane ulotki?

Przy tworzeniu treści koniecznie trzeba zwrócić uwagę na nagłówek – jego funkcją jest zachęcenie odbiorcy do przeczytania ulotki. Nagłówek nie może być zbyt długi – powinno być to jakieś chwytliwe zdanie czy hasło, nietrudne do zapamiętania i łatwo wpadające w ucho.

Więcej o ulotkach reklamowych dowiecie się Państwo na stronie: http://gajet-druk.pl/article/ulotki

Ważne aspekty

 

Ogólny przekaz, jaki ma nieść ulotka, powinien być pozytywny oraz zachęcający odbiorcę do działania, np. do zakupu jakiegoś towaru. Chodzi o zaprezentowanie firmy czy tej produktu od jak najlepszej strony. Tu pojawia się istotna uwaga - nie należy podawać odbiorcy zbyt dużej ilości informacji – to dezorientuje. Trzeba się skupić na tym, co jest przedmiotem promocji, przedstawiając dane w konkretny sposób. Ulotka nie służy do tego, by prezentować cały asortyment firmy.

Jak sprawić, by przekaz miał pozytywny wydźwięk? Należy pamiętać o takich kwestiach jak:

  • używanie języka dostosowanego do danej grupy docelowej – nie może być on zbyt wyszukany i skomplikowany, nie jest zalecane używanie specjalistycznych terminów,
  • zaprezentowanie najistotniejszych cech i zalet promowanego produktu,
  • skupienie się na korzyściach, jakie osiągnie odbiorca, korzystając z produktu – dobrym pomysłem jest dołączenie do ulotki np. kuponu rabatowego,
  • podanie danych teleadresowych firmy – numeru telefonu, adresu stacjonarnego i adresu strony internetowej.


    Data: 2015-12-28



Komentarze nie są moderowane - widzisz treści niezgodne z prawem lub nieobyczajne zgłoś ten fakt administracji serwisu.

Najnowsze informacje

Leczenie niepłodności - co warto wiedzieć?
Pary borykające się z problemem niepłodności na początku są zdezorientowane, podobnie zresztą, jak bliskie im osoby. Jak wygląda leczenie tej przypadłości, gdzie się udać i co warto wiedzieć - o tym właśnie piszemy w naszym artykule, zapraszamy do jego lektury. więcej »
Ramki na zdjęcia to ważny element Twojego domu!
Fotografia to bardzo ważna dziedzina sztuki, która obcuje niemal z każdym z nas. Upamiętnia wspaniałe chwile z naszego życia oraz wyjątkowe osoby, którymi się otaczamy. Zbiór rodzinnych fotografii znajduje się chyba w każdym domu. Wyjątkowe z nich zasługują na wyróżnienie i ustawienie ich w widocznym miejscu. W tym celu warto wybrać odpowiednie ramki na zdjęcia, które uhonorują fotografię i nadadzą jej wzniosłego charakteru. więcej »
FitLabs – producent odżywek
FitLabs to producent specyfików i odżywek dla osób trenujących profesjonalnie oraz dla tych, które po prostu chcą zadbać o swoje zdrowie. Chociaż FitLabs nie produkuje farmaceutyków sensu stricto, produkty FitLabs nie wiele im ustępują pod względem zaawansowania technologicznego, a gdyby porównać je z typowymi lekami dostępnymi na rynku, można z czystym sumieniem powiedzieć, że są to znacznie bardziej skomplikowane substancje, chociaż często wywodzą się z rzeczy bardzo prostych i wręcz codziennych, takich jak na przykład glukoza czy skrobia. Możliwe jest to dzięki działaniu laboratoriów FitLabs w bardzo specyficzny sposób charakterystyczny dla instytutów naukowych najwyższych lotów. więcej »

Polecamy produkty

Polecamy strony: Hapi Hapi | MiniMili.pl | Medycyna estetyczna | Mostek w kuchni | ACT-Natural |