Informacje - Porady

Znakowanie tekstyliów w pensjonatach i hotelach

Wiele osób marzy o tym, aby prowadzić biznes, jakim jest mały pensjonat czy hotel w jakiejś malowniczej miejscowości. Jednak wielu z nas nie zdaje sobie sprawy z tego, na ile przeciwności może natrafić osoba, która podejmie stosowne kroki i zdecyduje się na takie zajęcie.

Wiele osób marzy o tym, aby prowadzić biznes, jakim jest mały pensjonat czy hotel w jakiejś malowniczej miejscowości. Jednak wielu z nas nie zdaje sobie sprawy z tego, na ile przeciwności może natrafić osoba, która podejmie stosowne kroki i zdecyduje się na takie zajęcie. Poza różnymi prawnymi aspektami, przygotowaniem w odpowiedni sposób miejsca wypoczynku jest wiele innych, sądzę, że dużo trudniejszych do rozwiązania problemów.

W pensjonacie najwięcej kłopotów sprawiają zwykle... goście. Chyba każdy z nas już słyszał historie o tym, co naszym znajomym i krewnym zdarzało się wynosić z hotelu. A może także sami zabraliśmy coś na pamiątkę? Mydełko, ręcznik, szlafrok? Lista takich ‘prezentów’ jest długa. Jak hotele radzą więc sobie z kradzieżami? Te największe mają specjalne systemy, dzięki którym na adres posiadacza karty, którą zapłacono za nocleg zostaje wysłany rachunek za skradzione dobra. Inną metodą jest znakowanie ręczników i innych tekstyliów. Dzięki temu pensjonat ma ‘podpisane’ te rzeczy i zanim ktoś sobie je przywłaszczy, to może zastanowi się nad tym chwilę dłużej i zrezygnuje z pomysłu. W końcu, co by powiedzieli nasi znajomi, gdyby zobaczyli w naszej łazience ręcznik z hotelu? Chyba nikt nie chce wyjść na złodzieja, a już na pewno nie na prostaka.

Znakowanie ręczników najlepiej wykonać przy użyciu haftu komputerowego, choć inne metody także są dostępne. Podobnie rzecz się ma z pozostałymi tekstyliami: szlafrokami, kapciami, czepkami kąpielowymi czy innymi tego typu rzeczami. Takie produkty, wraz ze znakowaniem można zamówić w firmie Openwear.pl

Na szczęście mentalność ludzi powoli się zmienia. Nie uważają już, że są bezkarni. Coraz więcej osób także chce zostawić po sobie jak najlepsze wrażenie, aby mieć gdzie wrócić na kolejny urlop. Jeśli pensjonat wyjątkowo im się spodoba, to raczej mało prawdopodobne, żeby chcieli uszczuplać jego zasoby. Zawsze jednak można dla takich gości przygotować jakiś mały gratis czy inny prezent, np. rabat na następny pobyt, dzięki czemu będą ten czas wspominać jeszcze milej.

A co zrobić z osobami, które jednak nadal chętnie zabierają wyposażenie pokoi? Niestety niewiele da się zrobić, poza wysłaniem rachunku i nadzieję, że mają wśród znajomych kogoś, kto wytłumaczy im, dlaczego postępują źle.



    Data: 2015-12-28



Komentarze nie są moderowane - widzisz treści niezgodne z prawem lub nieobyczajne zgłoś ten fakt administracji serwisu.

Najnowsze informacje

5 skutecznych sposobów na odśnieżanie
Odśnieżanie to żmudne zadanie, ale niezbędne, aby uniknąć wypadków i dbać o wygląd swojej posesji. Jednym z najczęstszych sposobów na pozbycie się śniegu jest sól, która, choć jest dość skuteczna, ma wiele negatywnych skutków ubocznych, w tym uszkadza beton i karoserię samochodów. więcej »
Dlaczego nie mam orgazmu? Jak mogę go osiągnąć?
Nie czerpiesz satysfakcji seksualnej ze zbliżeń? Musisz udawać orgazmy, bo nigdy nie potrafisz ich osiągnąć? Zobacz, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy i jak wyeliminować ten „defekt”? więcej »
Wynajmij swoje call center
Udostępnienie klientom możliwości swobodnego kontaktu telefonicznego zwiększa szanse na skuteczną sprzedaż i buduje pozytywny wizerunek firmy. Nie zawsze trzeba tworzyć od podstaw własny dział call center – obecnie coraz popularniejszy jest outsourcing tych usług. Kto może najwięcej na nim skorzystać i czym kierować się przy wyborze? więcej »

Polecamy produkty

Polecamy strony: ACT-Natural | Old Timers Garage | Hell Office | Opycha.pl | MiniMili.pl |