Informacje - Moda

Dzień Kobiet "Dniem na Obcasach"

Tysiące polskich kobiet planują świętować Dzień Kobiet manifestując stylowo swoją kobiecość - zakładając buty na obcasach.

Osa Osobista Stylistka Dzień Kobiet - nieco archaiczny, kontrowersyjny, uroczy, kłopotliwy, feministyczny, antyfeministyczny...? Świętować, czy nie świętować? Od lat ten sam dylemat i równie wiele głosów "za" jak i "przeciw".

W tym roku niespodziewanie połączyła kobiety (na "tak") akcja zainicjowana na Facebooku przez Osę Osobistą Stylistkę, "Dzień Na Obcasach". W ciągu kilku dni do profilu dołączyły niemal 4 tysiące fanek obcasów z całej Polski. Jest to spontaniczny "manifest kobiecości" bez pretensji do postulatów, w radosnym, stylowym wydaniu.

Warunek uczestnictwa w akcji jest bardzo prosty: 8. marca kobiety chowają komfortowe trampki, półbuty, oficerki, śniegowce oraz wszelkie inne buty na płaskiej podeszwie i zakładają obcasy -niezależnie od okazji - do pracy, na spotkanie, zakupy, randkę, obiad na mieście, romantyczną kolację.

Pomysłodawczyni akcji - Dorota Florek z firmy Osa Osobista Stylistka na Wybrzeżu: "Jestem osobistą stylistką, więc z doświadczenia wiem, że kobiety rzadko znajdują okazje, aby poczuć się wyjątkowo: stylowo i atrakcyjnie. Chciałam zainspirować kobiety, by 8. marca zadbały o siebie bardziej niż zazwyczaj. Obcasy zobowiązują! Kiedy je zakładamy automatycznie przykładamy więcej uwagi do tego, jak jesteśmy ubrane. Znoszona bluza i wypchane jeansy zostaną - mam wielką nadzieję - tego dnia w domu".

Deklaracje uczestniczek posypały się lawinowo:
- niektóre bawią: "pójdę do pracy na budowę w szpilkach" - zapewnia Marta
- inne graniczą wręcz z poświęceniem: "postaram się chociaż na moment, bo aktualnie to mam nogę w gipsie, ale mam nadzieję, że do tego czasu już się go pozbędę" - deklaruje Paulina.

Także Monika Jurczyk - założycielka Akademii Wizerunku OSA i pierwsza w Polsce personal shopper – zachęca do udziału w akcji: "Obcasy? Zwykle kochamy je, ale zostawiamy na półce. 8. marca sprawdzimy ich moc w realu"

Wśród komentarzy na Facebooku pojawiły się także głosy zachwyconych panów. Obcasy, poza walorem estetycznym, będą w tym dniu dla mężczyzny sygnałem, że jego partnerka dumnie akcentuje swoją kobiecość i chętnie przyjmie kwiaty jako symbol sympatii i podziwu.

Kobiety, pamiętajmy, żeby 8. marca włożyć obcasy! Zapraszamy do dołączenia na profilu "Dzień na Obcasach": http://www.facebook.com/event.php?eid=192893264064762

Firma Osa Osobista Stylistka powstała w 2005r. w Krakowie z inicjatywy Moniki Jurczyk, która jako pierwsza w Polsce personal shopper wypromowała usługę zakupów z osobistą stylistką. Obecnie Osa jest zespołem personal shopperek pracujących w całej Polsce. Chodzą na zakupy, koordynują metamorfozy wizerunku, stylizują sesje zdjęciowe. Od roku działa filia Osy na Wybrzeżu.
Monika Jurczyk od roku prowadzi Akademię Wizerunku Osy, wykłada, szkoli biznesmenów i swoje następczynie.
www.personalstylist.pl; www.akademiaosy.pl;

    Data: 2011-03-07

">
R E K L A M A



Komentarze nie są moderowane - widzisz treści niezgodne z prawem lub nieobyczajne zgłoś ten fakt administracji serwisu.

Najnowsze informacje

Czy konsolidacja kredytów się opłaca?

Czy konsolidacja kredytów się opłaca?

Kredyt to taki gość, którego wolimy nie oglądać zbyt często. Gdy jednak zaczyna pukać do drzwi kilka razy w miesiącu, robi się nerwowo – kredyt za mieszkanie, rata za samochód, nowe meble w kuchni…W nawale codziennych obowiązków ciężko czasem pamiętać o spłacie kilku lub nawet kilkunastu zobowiązań. Połączenie wielu zobowiązań w jedno pozwala ograniczyć wizyty niechcianych gości.
Różne rodzaje płyt chodnikowych – które wybrać?

Różne rodzaje płyt chodnikowych – które wybrać?

Budowa ścieżki, chodnika, tarasu czy choćby niewielkiego utwardzonego placyku w ogrodzie wymaga zastosowanie odpowiednich materiałów. W roli stabilnego podłoża sprawdzą się m.in. płyty chodnikowe. Ich różnorodność sprawia, że możemy wybierać spośród produktów o różnej formie, kształcie i wyglądzie. Jaką decyzje podjąć?
Praca: copywriter

Praca: copywriter

Zawód copywritera zyskuje na naszym rynku coraz większą popularność, zarówno wśród osób związanych z branżą reklamową i marketingiem, jak i tych z wykształceniem humanistycznym. Jakie predyspozycje powinien mieć kandydat na takie stanowisko? Jak rozpocząć w nim ścieżkę kariery?

Polecamy produkty