Informacje - Odchudzanie

Nie tylko dieta czyni szczęśliwego człowieka

Era szczupłych pań i wysportowanych mężczyzn przeminęła. Jedna wszyscy chcemy wracać do sylwetki sprzed lat i czuć się zdrowo. Różnego rodzaju diety i plany treningowe atakują nas z ekranu telewizora i kolorowych gazet. Jednak jaki jest przepis na wspaniałe samopoczucie?

Dieta to styl życia.
Często wydaje nam się, że dieta może trwać dwa tygodnie i pozostawić po sobie rezultaty w postaci wspaniałej sylwetki, dobrego samopoczucia i straconych kilogramów. O ile restrykcyjna dieta pozwoli nam na szybkie zrzucenie nadmiaru brzuszka, o tyle zmiana stylu odżywiania może na lata odmienić nasze samopoczucie.

Musimy pamiętać, że organizm szybko przyzwyczaja się do zmiany stylu odżywiania, aktywności fizycznej i stylu życia. Jeśli zatem, po wyczerpującej diecie i wykonaniu pełnego planu ćwiczeń na płaski brzuch wrócimy do dawnych przyzwyczajeń (zaczniemy się objadać wieczorami i porzucimy ruch na świeżym powietrzu), możemy być pewni, że nasza sylwetka wróci do fatalnego stanu sprzed diety.

Ćwiczenia i ruch to podstawa!
Niektórzy dietetycy i tzw. guru odchudzania polecają nam różnego rodzaju ćwiczenia mające odmienić naszą sylwetkę. Szczególny nacisk kładzie się zazwyczaj na brzuch, który większści z nas przeszkadza. Popularnym ćwiczeniem brzucha jest tzw. 6 Weidera. Jest to wyczerpujące ćwiczenie, mające na celu rzeźbienie mięśni naszego brzucha. Jest to ćwiczenie niezwykle trudne i dające rezultaty tylko u osób, których sylwetka jest już w miarę szczupła.

Najpierw aeroby.
Pierwszą formą wysiłką, mającą nas doprowadzić do szczupłej sylwetki sprzed lat niech będą ćwiczenia aerobowe. Są to wszelkiego rodzaju ćwiczenia, które podniosą nasze tętno i spowodują, że serce zacznie wykonywać wzmożony wysiłek. To właśnie wtedy nasz organizm spala tkankę tłuszczową.

Najskuteczniejszymi ćwiczeniami aerobowymi mogą być:
1. Bieganie
2. Marsze i spacery
3. Sporty zespołowe
4. Ćwiczenia w domu

Zanim podejmiemy się jakichkolwiek ćwiczeń mięśni brzucha, powinniśmy zadbać o wysiłek fizyczny i dobrą dietę, która ograniczy spożywanie tłuszczów i słodyczy. Po kilku tygodniach możemy do diety i spacerów dołożyć zaawansowane ćwiczenia brzucha.

---
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

    Data: 2010-11-18
R E K L A M A



Komentarze nie są moderowane - widzisz treści niezgodne z prawem lub nieobyczajne zgłoś ten fakt administracji serwisu.

Najnowsze informacje

Oblicz ubezpieczenie samochodu – co jest brane pod uwagę?
Ostatnie podwyżki cen OC powodują, że coraz więcej z nas szuka sposobów na obniżenie opłat za składki ubezpieczenia. Zanim jednak zaczniemy szukać zniżek, sprawdźmy, jakie czynniki po stronie kierowcy i jego pojazdu wpływają na koszt polisy. Zobacz, co ma znaczenie dla ubezpieczycieli, i oblicz ubezpieczenie samochodu, znając ich oczekiwania. więcej »
Tendencje sektora pożyczek pozabankowych
Z roku na rok sektor pożyczek pozabankowych rośnie. Wzrasta wartość udzielanych środków finansowych, jak również liczba klientów instytucji finansowych. Tendencję tą potwierdzają badania przedstawione na Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych, a specjaliści zwracają uwagę, że w najbliższym czasie będzie się ona utrzymywać. Z czego wynika tak intensywny rozwój sektora pozabankowego i pożyczki chwilówki? więcej »
Styl industrialny
Styl industrialny jest dzisiaj niewątpliwie jednym z wiodących trendów aranżacji wnętrz. Do niedawna kojarzony był przede wszystkim z loftami, czyli pomieszczeniami przemysłowymi adaptowanymi na mieszkania, pracownie artystyczne lub biura. Dzisiaj industrialny wystrój wnętrz spotkać można także w „normalnych” mieszkaniach i domach, i co ciekawe, nie tylko w kojarzonych z przemysłem dużych miastach, ale coraz częściej również w małych miejscowościach. więcej »

Polecamy produkty