Informacje - Odchudzanie

Nie tylko dieta czyni szczęśliwego człowieka

Era szczupłych pań i wysportowanych mężczyzn przeminęła. Jedna wszyscy chcemy wracać do sylwetki sprzed lat i czuć się zdrowo. Różnego rodzaju diety i plany treningowe atakują nas z ekranu telewizora i kolorowych gazet. Jednak jaki jest przepis na wspaniałe samopoczucie?

Dieta to styl życia.
Często wydaje nam się, że dieta może trwać dwa tygodnie i pozostawić po sobie rezultaty w postaci wspaniałej sylwetki, dobrego samopoczucia i straconych kilogramów. O ile restrykcyjna dieta pozwoli nam na szybkie zrzucenie nadmiaru brzuszka, o tyle zmiana stylu odżywiania może na lata odmienić nasze samopoczucie.

Musimy pamiętać, że organizm szybko przyzwyczaja się do zmiany stylu odżywiania, aktywności fizycznej i stylu życia. Jeśli zatem, po wyczerpującej diecie i wykonaniu pełnego planu ćwiczeń na płaski brzuch wrócimy do dawnych przyzwyczajeń (zaczniemy się objadać wieczorami i porzucimy ruch na świeżym powietrzu), możemy być pewni, że nasza sylwetka wróci do fatalnego stanu sprzed diety.

Ćwiczenia i ruch to podstawa!
Niektórzy dietetycy i tzw. guru odchudzania polecają nam różnego rodzaju ćwiczenia mające odmienić naszą sylwetkę. Szczególny nacisk kładzie się zazwyczaj na brzuch, który większści z nas przeszkadza. Popularnym ćwiczeniem brzucha jest tzw. 6 Weidera. Jest to wyczerpujące ćwiczenie, mające na celu rzeźbienie mięśni naszego brzucha. Jest to ćwiczenie niezwykle trudne i dające rezultaty tylko u osób, których sylwetka jest już w miarę szczupła.

Najpierw aeroby.
Pierwszą formą wysiłką, mającą nas doprowadzić do szczupłej sylwetki sprzed lat niech będą ćwiczenia aerobowe. Są to wszelkiego rodzaju ćwiczenia, które podniosą nasze tętno i spowodują, że serce zacznie wykonywać wzmożony wysiłek. To właśnie wtedy nasz organizm spala tkankę tłuszczową.

Najskuteczniejszymi ćwiczeniami aerobowymi mogą być:
1. Bieganie
2. Marsze i spacery
3. Sporty zespołowe
4. Ćwiczenia w domu

Zanim podejmiemy się jakichkolwiek ćwiczeń mięśni brzucha, powinniśmy zadbać o wysiłek fizyczny i dobrą dietę, która ograniczy spożywanie tłuszczów i słodyczy. Po kilku tygodniach możemy do diety i spacerów dołożyć zaawansowane ćwiczenia brzucha.

---
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

    Data: 2010-11-18



Komentarze nie są moderowane - widzisz treści niezgodne z prawem lub nieobyczajne zgłoś ten fakt administracji serwisu.

Najnowsze informacje

Rola najbliższego otoczenia w rozwoju dziecka
Najbliższe otoczenie ma ogromny wpływ na uczenie się i rozwój dzieci. Dobrze zaprojektowane przestrzenie pozwalają dzieciom odkrywać świat, dają poczucie kontroli i pewność siebie w kontaktach z innymi. Dlatego to, jak urządzona jest sypialnia naszych dzieci, jest dla nich niezwykle ważne. Na co zwracać uwagę przy aranżowaniu dziecięcego pokoju? Podpowiadamy. więcej »
Procedura ubiegania się o pożyczkę online
Wniosek o pożyczkę online składa się na stronie internetowej pożyczkodawcy. Pierwszy krok to wybór kwoty i terminu spłaty oraz wysokości raty. Następnie należy wykonać przelew weryfikacyjny potwierdzający dane i poczekać na decyzję pożyczkodawcy. więcej »
Tipsy – rodzaje i zastosowanie
Naturalne paznokcie prezentują się niezwykle okazale, jeśli dbamy o nie regularnie, ale czasami żyjemy w zbyt szybkim tempie, aby mieć na to czas. Dla zabieganych i niecierpliwych idealnym rozwiązaniem są tipsy. Spośród wielu ich rodzajów każda z nas znajdzie coś dla siebie – oto zestawienie sztucznych paznokci. więcej »

Polecamy produkty

Polecamy strony: Opycha.pl | Okiem Blondynki | Medycyna estetyczna | Kolorowa Ryba | Old Timers Garage |