Informacje - Zdrowie

Superman pije mleko z dziećmi

Mleko jest super! - twierdzi Superman. Filmowy heros został twarzą trzeciej edycji kampanii społecznej "Pij mleko! Będziesz wielki", mającej zachęcić dzieci do codziennego picia mleka. Kampania właśnie rusza w całej Polsce.

Pij mleko będziesz wielki

Zdrowe nawyki promuje tym razem sam Superman, bohater popularnych komiksów oraz najnowszego filmu o przygodach herosa. Akcja wykorzystująca wizerunek amerykańskiego superbohatera to kolejna edycja znanej już chyba wszystkim Polakom kampanii "Pij mleko! Będziesz wielki" skierowanej przede wszystkim do dzieci, ale także wspierającej rodziców w ich codziennej walce o zdrowie pociech. Wykorzystano w niej filmową postać Supermana z najnowszej ekranizacji przygód bohatera, która na polskie ekrany wejdzie pod koniec lipca. Superman ponownie będzie musiał ratować świat przed siłami zła, jest więc idealnym wzorem dla dzieci.

Superman namawiający do sięgnięcia po szklankę mleka pojawi się w reklamach telewizyjnych i kinowych, na billboardach większości polskich miast, w reklamach prasowych oraz stacjach radiowych. Dołączył tym samym do elitarnego grona gwiazd: w poprzednich edycjach do picia mleka zachęcali: Bogusław Linda, Kayah, Krzysztof Hołowczyc i Jagna Marczułajtis, a w ubiegłym roku jedna z najpopularniejszych baśniowych postaci - ogr Shrek.

Kampania "Pij mleko! Będziesz wielki" powstała w odpowiedzi na ogromny społeczny problem, jakim jest osteoporoza, a także spadek spożycia mleka przez najmłodszych. Kampania jest prowadzona cyklicznie od 2003 roku i stanowi element programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce, obejmującego długofalowe działania o charakterze społecznym.

W tej bezprecedensowej, szeroko zakrojonej akcji społecznej wsparcia bezpłatnie udzielają media, domy mediowe, realizatorzy kampanii oraz oczywiście jej znane "twarze" - autorytety dla dzieci. Kampania ma już kilkudziesięciu partnerów medialnych użyczających czasu antenowego i powierzchni reklamowej. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited, zaangażowana w akcję od samego początku.

Ubiegłe edycje okazały się ogromnym sukcesem, a hasło "Pij mleko! Będziesz wielki" trwale zagościło w świadomości Polaków. Według badań instytutu SMG/KRC z czerwca ubiegłego roku aż 60% dorosłych Polaków zauważyło akcje promujące mleko. 84% spośród nich zapamiętało hasło akcji, a 98% wymieniło właśnie hasło "Pij mleko! Będziesz wielki". Percepcja i efekty kampanii badane są na wszystkich jej etapach przez firmę SMG/KRC. Oznacza to, iż skuteczność kampanii "Pij mleko! Będziesz wielki" poddawana jest profesjonalnej weryfikacji.

    Data: 2006-07-07



Komentarze nie są moderowane - widzisz treści niezgodne z prawem lub nieobyczajne zgłoś ten fakt administracji serwisu.

Najnowsze informacje

Jak odbywa się elektroniczne archiwizowanie danych?
"Jako nowoczesne społeczeństwo jesteśmy przyzwyczajeni to tego, że większość informacji, danych a nawet dokumentów można bez problemu przesłać zdanie za pośrednictwem sieci internetowej. Jednak takie udogodnienie działa dopiero o kilkunastu lat, wcześniej bowiem wszystko odbywało się w o wiele bardziej skomplikowany sposób. Nowoczesne rozwiązania zawdzięczamy przede wszystkim elektronicznemu archiwizowaniu danych." więcej »
Prawidłowe niszczenie firmowych dokumentów
Każda firma posiada wiele dokumentów, które są objęte ochroną prywatności ze względu na zawarte w nich informacje. Najczęściej są to dane osobowe pracowników i klientów, umowy, dane finansowe lub plany sprzedażowe. Jednak nie każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę jak ważne jest profesjonalne i bezpieczne niszczenie dokumentów. Na szczęście dzisiejszy rynek wciąż się rozwija i dopasowuje do potrzeb ludzi. Dzięki temu można korzystać z usług profesjonalnych miejsc, które bezpiecznie zniszczą ważne dokumenty, które nie mają prawa trafić w niepowołane ręce. więcej »
Ważna rola witaminy D w budowaniu odporności
Witaminą kojarzoną z budowaniem odporności organizmu jest witamina C, ale rola witaminy D jest nie mniej ważna. Kiedy więc lato zaczyna przechodzić w jesień, warto zadbać o prawidłową podaż nie tylko witaminy C, ale też niedocenianej witaminy D, bez której trudno jest zapewnić sobie zdrowie. więcej »

Polecamy produkty

Polecamy strony: ACT-Natural | Mostek w kuchni | Hell Office | Życie jak bajka | Okiem Blondynki |