Informacje - Zdrowie

Nektar pełen zdrowia - Multiwitamina Clippo Źródło Witamin

Z końcem marca Aronia S.A., producent soków nektarów i napojów z Łęczycy, wzbogaciła portfolio produktów Clippo Źródło Witamin o nowy nektar - Multiwitamina Clippo Źródło Witamin. Nowy produkt jest propozycją dla osób dbających o zdrowie - został wzbogacony w dziesięć witamin oraz błonnik. Za kreację kartonika i realizację działań promocyjnych odpowiada agencja Albedo Marketing z Poznania.

W marcu na półkach sklepowych dużych hiper- i supermarketów pojawił się nowy Nektar Multiwitamina Clippo Źródło Witamin. Nektar jest kompozycją egzotycznego smaku ananasa, pomarańczy oraz bananów zestawionych ze smakiem polskich jabłek i marchewki. Nektar jest propozycją dla osób aktywnych, dbających o zdrowie i prawidłowe odżywianie. Nektar Multiwitamina jest wzbogacony w 10 witamin i błonnik. Jedna szklanka pokrywa 30% dziennego zapotrzebowania na 10 zawartych w nim witamin. Błonnik z pszenicy pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu organizmu. Dlatego na opakowaniu pojawia się hasło "Owocnego dnia", podkreślające walory zdrowotne nowego produktu. Nektar jest więc idealnym uzupełnieniem pełnowartościowego śniadania. "Zdecydowaliśmy się na rozszerzenie portfolio produktów naszej wiodącej linii soków i nektarów - Clippo Źródło Witamin o produkt łączący walory smakowe i zdrowotne, zgodnie z przyjętym przez nas hasłem "Żyj zdrowo", widocznym na naszych produktach. Chcemy bowiem oferować naszym klientom produkty o najwyższej jakości. Nektar Multiwitamina adresujemy do osób aktywnych, dbających o zdrowie" - podkreśla Piotr Skiba, dyrektor marketingu Aronii S.A.

Nektar jest produkowany bez konserwantów i sztucznych barwników. Dostępny w kartoniku typu "super-slim", o pojemności 1L. Opakowanie wyróżnia nowoczesny kształt kartonika i wygodna w użyciu nakrętka. Wprowadzenie produktu na rynek wspierają degustacje w super- i hipermarketach na terenie całej Polski.

DOSSIER PRODUKTU
Nektar Multiwitamina Clippo Źródło Witamin

Nektar owocowy wyprodukowany z zagęszczonego soku owocowego: pomarańczowego, jabłkowego, ananasowego, wody, przecieru z marchwi i przecieru bananowego. Zawartość owoców minimum 50%. Słodzony, pasteryzowany, nie zawiera konserwantów. Wzbogacony błonnikiem z ziarna pszenicy i 10 witaminami (C, E, PP, H, B1, B2, B5, B6, B12 i kwas foliowy).
Wartość odżywcza w 100 ml: 175 kJ / 41 kcal
Producent: Eckes-Granini Austria. Dystrybutor: Aronia S.A., 99-100 Łęczyca, ul. Lotnicza 6.
Cena ok. 3,30 PLN

Aronia S.A. z Łęczycy - producent soków, nektarów i napojów owocowych i warzywnych, nie zawierających konserwantów, produkowanych z surowców naturalnych w systemie HACCP, w oparciu o najwyższe standardy obowiązujące w Unii Europejskiej. Od 1996r. Spółka-córka międzynarodowego koncernu Eckes-Granini GmbH&Co (z siedzibą w Nieder-Olmw Niemczech) lidera na rynku soków i napojów owocowych w Europie. Produkty Aronii S.A. posiadają pozytywne opinie: Instytutu Żywności i Żywienia, Państwowego Zakładu Higieny oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Firma jest członkiem Krajowej Unii Producentów Soków i Napojów Bezalkoholowych, która przy współudziale z europejską organizacją SGF, wprowadziła Dobrowolny System Kontroli (DSK).

    Data: 2005-04-01



Komentarze nie są moderowane - widzisz treści niezgodne z prawem lub nieobyczajne zgłoś ten fakt administracji serwisu.

Najnowsze informacje

5 skutecznych sposobów na odśnieżanie
Odśnieżanie to żmudne zadanie, ale niezbędne, aby uniknąć wypadków i dbać o wygląd swojej posesji. Jednym z najczęstszych sposobów na pozbycie się śniegu jest sól, która, choć jest dość skuteczna, ma wiele negatywnych skutków ubocznych, w tym uszkadza beton i karoserię samochodów. więcej »
Dlaczego nie mam orgazmu? Jak mogę go osiągnąć?
Nie czerpiesz satysfakcji seksualnej ze zbliżeń? Musisz udawać orgazmy, bo nigdy nie potrafisz ich osiągnąć? Zobacz, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy i jak wyeliminować ten „defekt”? więcej »
Wynajmij swoje call center
Udostępnienie klientom możliwości swobodnego kontaktu telefonicznego zwiększa szanse na skuteczną sprzedaż i buduje pozytywny wizerunek firmy. Nie zawsze trzeba tworzyć od podstaw własny dział call center – obecnie coraz popularniejszy jest outsourcing tych usług. Kto może najwięcej na nim skorzystać i czym kierować się przy wyborze? więcej »

Polecamy produkty

Polecamy strony: MiniMili.pl | Hell Office | ACT-Natural | DueCappucci | Kolorowa Ryba |